Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bare lurer: Er nikotinfri e-juice helt skadefritt?

Jeg slutta å røyke for en stund siden, men savner litt "følelsen".

Så jeg vil prøve enten low nicotine, eller no nicotine.

På forhånd takk! :)

Om du har klart å slutte vil jeg anbefale juice uten nikotin. Kjipt å plutselig få nikotinsug igjen.

Lenke til kommentar

Jeg bare lurer: Er nikotinfri e-juice helt skadefritt?

Jeg slutta å røyke for en stund siden, men savner litt "følelsen".

Så jeg vil prøve enten low nicotine, eller no nicotine.

På forhånd takk! :)

 

Det selges til og med innenfor norske grenser, så noe særlig skadelig er det nok ikke.

 

Alt er bedre enn å fylle lungene dine med tjære. Test litt, kanskje med en spennende smak som eple eller peppermynte? :)

 

Lenke til kommentar

Det selges til og med innenfor norske grenser, så noe særlig skadelig er det nok ikke.

 

Alt er bedre enn å fylle lungene dine med tjære. Test litt, kanskje med en spennende smak som eple eller peppermynte? :)

Jeg elsker friske smaker som grønne epler! Merket at dx hadde det, men vet ikke om kvaliteten er noe god. Noen som vet om en god nettside for e-juice? :) Endret av Übervaag
Lenke til kommentar

Fin tråd med mye info! Så mye at jeg ikke orket å lese gjennom alt. Har bestemt meg for å prøve meg på dette her, men er litt begrepsforvirra.

 

Ser at mange handler flere steder, og da har jeg et dumt spørsmål som sikkert har blitt besvart tidligere i tråden;

 

Er det sånn at alle batterier og atomizere/cartomizere passer sammen rent fysisk? At de kan kobles til hverandre? Så hvis jeg bestiller batterier fra en butikk og cartomizere fra en annen, så vil det gå helt greit?

Lenke til kommentar

Jeg elsker friske smaker som grønne epler! Merket at dx hadde det, men vet ikke om kvaliteten er noe god. Noen som vet om en god nettside for e-juice? :)

 

Jeg bestiller alltid stuff på ecigwizard.com og ejuiceuk.com. Har ALLTID Hawaiian Pineapple og Cinnamon Rolls av Vermillion River fra ecigwizard i kjøleskapet, og har ALLTID en flaske med Raspberry, Berry Crumble og Cola fra ejuiceuk.com der også :D Du finner ut av hvilke steder du foretrekker å bestille fra etterhvert når du har prøvd masse forskjellige juicer. Jeg har måtte gi bort flere fryseposer med masse juice til venner fordi jeg har prøvd så masse forskjellig juice :p

Lenke til kommentar

Fin tråd med mye info! Så mye at jeg ikke orket å lese gjennom alt. Har bestemt meg for å prøve meg på dette her, men er litt begrepsforvirra.

 

Ser at mange handler flere steder, og da har jeg et dumt spørsmål som sikkert har blitt besvart tidligere i tråden;

 

Er det sånn at alle batterier og atomizere/cartomizere passer sammen rent fysisk? At de kan kobles til hverandre? Så hvis jeg bestiller batterier fra en butikk og cartomizere fra en annen, så vil det gå helt greit?

Nesten nederst på side 73 har jeg lagd en liste over de orda og forkortelsene jeg kom på i farten.

Kan hende den kan hjelpe deg å skjønne litt mer. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Endelig....

Etter tre uker mottok jeg omsider min Phiniac carto tank, carto puncher, filling tip og en Siam Mods stand til AGA-T'en.

 

phiniac.jpg

 

Jeg hadde tenkt å etterlyse pakken i dag, men da jeg kom hjem fra jobb lå hentelappen i postkassen :dribble:

 

Og når jeg hentet pakken fant jeg ut hvorfor det hadde tatt ekstra lang tid... Av en eller annen grunn hadde Posten funnet ut at pakken skulle til Mandal, til tross for at det klart og tydelig stod Bergen på adresselappen (men det er ikke første gang jeg har opplevd at Posten roter. I jobbsammenheng opplevde jeg en gang at en pakke som skulle til Hamar, havnet i Hamburg!!!)

 

@Buffy. Om du trenger tips i forhold til bruk av cartotank f.eks. punching av carto er det noen gode videoer hos phiniac.com/video.php nederst på siden (

)

Pbusardo har også en video som viser en annen cartopuncher som så bra ut, men fant den ikke i forbifarten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...