BuffyAnneSummers Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Ja det er fantastisk når man finner smaker som funker Mine favorittsmaker er fra en sjappe i USA, og ingen i Europa selger de. FML. Hvilket merke er det? Takker for anbefaling. Har bestilt meg en slik en nå. Noen prisgunstige butikker som selger væske? Synes juicycigs.co.uk er meget bra, men synes prisene er litt stive. Noen alternativer? Jeg liker ecigwizard.com.. Har hatt kun hyggelige svar på alt jeg lurer på og alltid fått det jeg har bestilt. En gang så kom ikke pakken min frem så de bare sendte en ny en.. det er sånne ting som får meg til å forbli som kunde Jeg ELSKER Vermillion River juicene de har inne. Hawaiian Pineapple og Cinnamon rolls er de to juicene som jeg konstant må ha i kjøleskapet. De passer perfekt på Boge LR cartomizers på ca 4 volt. Det er en vapeopplevelse uten sidestykke! Nå venter jeg også på tube for cartomizerne mine med 3,5 ml kapasitet så da slipper jeg å ''dryppe'' hver halvtime for å sørge for at cartomizeren er våt. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hvilket merke er det? . http://www.heathersheavenlyvapes.com/store3/ De har en serie med naturlig ekstrahert tobakk som er helt fantastisk. Varme myke smaker uten for mye søthet. Nå har jeg nettopp bestil et par NET fra El Toro også, laget på samme måten, så får håpe lovlig juice derfra gjør nytten. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 http://www.heathersh...pes.com/store3/ De har en serie med naturlig ekstrahert tobakk som er helt fantastisk. Varme myke smaker uten for mye søthet. Nå har jeg nettopp bestil et par NET fra El Toro også, laget på samme måten, så får håpe lovlig juice derfra gjør nytten. Husk at man også kan mixe sitt eget. Eneste man trenger er ekstrakt, PG, VG (med nikotin hvis ønskelig) og eventuelt noe sterilt vann. Jeg selv har ikke turt å gå innpå det enda.. ble mye styr bare jeg skulle ha litt nikotin i juice jeg bestilte fra USA for en stund siden Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Husk at man også kan mixe sitt eget. Eneste man trenger er ekstrakt, PG, VG (med nikotin hvis ønskelig) og eventuelt noe sterilt vann. Jeg selv har ikke turt å gå innpå det enda.. ble mye styr bare jeg skulle ha litt nikotin i juice jeg bestilte fra USA for en stund siden Dette er ikke noe man kan mikse selv uten videre dessverre, nettopp fordi det ikke er basert på ekstrakt. NET (Naturally Extracted Tobacco) går ut på å å bruke råtobakk man trekker smak fra og ikke noe man bare kan mekke selv på kjøkkenet uten videre. Jeg ser for meg en kraftig hodepine med tollen om jeg skulle begynne å importere div eksotiske pipetobakker for ekstrahering.... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Da blir det kanskje litt vanskeligere Lykke til med tollen da! Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Iflg de som er hekta på NET, leverer El Toro Varene, så jeg skal nok klare meg, de er i UK, så der kan jeg handle helt lovlig. http://www.houseofliquid.com/category-s/1840.htm Har også en annen spennende juice på vei, en e-juice som smaker vaniljekrem, som i skolebrød, skal visst være helt fantastisk. http://www.grantsvanillacustard.com/ Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Slemt å nevne noe om vanilje som skal være veldig godt til en som ELSKER VANILJE og som får pakker med ejuice fra USA stoppet i tollen.. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Slemt å nevne noe om vanilje som skal være veldig godt til en som ELSKER VANILJE og som får pakker med ejuice fra USA stoppet i tollen.. Hehe, den vaniljen befinner seg i UK, så den kan du trygt bestille! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Reaaaaaaaaaally..? Da blir det innkjøp i nærmeste fremtid da! Takk for tips! Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Jepp really! Billig frakt også. Jeg bestilte en liten prøveflaske på 50ml her om dagen, skulle vel dukke opp snart. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) LITEN? Hold meg oss oppdatert på om du syns den er god eller ei da! Endret 14. februar 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Den har fått såpass skryt at jeg anser 50ml som en god start.. Sjekker du Norsk Dampselskap på Facebook, så er det en tråd om den der. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Er det noen som har tips til gode og billige smakskonsentrater? Jeg vurderer nemlig å blande liquid selv. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 CE5 er forresten ikke så ille, bruker mye VV for å hjelpe den litt 1.8ohms. Feks så starter jeg på 4.3v som regel og skrur den ned om det blir dryburns aktig. Det løser i alle fall problemet som føles ut som flooding og på den andre siden dry. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Woohoo! eGo VV PT-en min fungerer igjen. Aner ikke hva som har skjedd. Jeg har bare brukt det som normalt, og i dag da batteriet ble tomt, merket jeg at jeg kunne skifte styrke igjen. Endret 14. februar 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hehe, bra når ting virker igjen. Bestilte en lovende tank nettopp, kalles A8 Vil være veldig lett å lage coil og veke til selv: Koster en 150-lapp, og skal visst være av brukbar kvalitet. http://www.empiremod...t_p/reba8ss.htm Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Ja god helg da dere ... puff puff (turkish tobaco fra Halo på CE5), venter på Kanger Hva vaper du i helga, og på hva vaper du det ? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Berry Crumble fra ejuiceuk.com, på min vivi nova. Himmelsk god med bra damp og mild kakesmak Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Vel, jeg ser for meg at det blir mye forskjellig, som alltid, men akkurat nå går det i Twas Brillig 24 mg på en Kanger T3, fordi det er det nærmeste jeg kommer en ekte sigg akkurat nå, og jeg har hatt en 1 time og 10 minutter lang orgasme. I tillegg har jeg Florida Citrus Explosion på Vivi Novaen og Hawaiian Pineapple på SmokTech Dual Coil XL cartoen min. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) AIV Zombie Apocalypse i Aga T-2 på Smok Telescope her, ganske så søtt, men fantastisk smak, smaker som Tress jordbæris og nybakt sukkerbrød. Endret 16. februar 2013 av Amund_Blix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå