DINB Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Med andre ord, alt er som før og vi kan dampe lettet ut! Takk og pris Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hei! Har nettopp fått en pakke med e-liquid etter at den først ble stoppet i tollen. Sendte inn varedeklarasjon og kvittering så var det greit. Men det ser ikke lyst ut på sikt: http://www.e-cigaret...l-nicotine.html Slike forslag blir kastet ut hele tiden, så ville ikke vært så bekymret over det. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Er litt skuffa. Trodde at når jeg satte på psykedelisk rock og dampet i vei på "Twas brillig", "White rabbit" og "Crunkberries" kunne jeg klare å lure kroppen min til å tro at jeg var høy, men den gang ei. Lenke til kommentar
mt2 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Slike forslag blir kastet ut hele tiden, så ville ikke vært så bekymret over det. Nja,det spørs denne gangen. Linker til Dagens Are fra 9.jan http://are.gronsund.net/?p=921og hans henvisning til denne artikkelen, http://www.180grader.dk/Politik/eu-tobaksdirektiv-vil-kvaele-e-cigaretten-amp-give-monopol-til-nicorette. Store penger her og det avgjør vel utfallet.. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Artig setup til RBA'n på Reoen, 7 viklinger med flat Kanthal. Utrolig enkelt å lage coil og veke til denne, moro. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Så langt kan jeg si at jeg ikke likte White Rabbit noe særlig, men Crunkberries og Twas brillig er fantastiske. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Er Twas jeg liker best så langt også. Har tre andre smaker på vei også. Men jeg kommer til å kutte ut å kjøpe søte smaker. De tre NET tobakksmakene jeg har fra HHV knuser alt annet jeg har smakt så grundig at det er veien for meg, neste blir å teste NET fra El Toro, som visstnok skal være fantastiske. Har også begynt å få sansen for Menthol Ice jeg har fra Halo, så skal vel sjekke ut flere mentolsmaker fremover. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Twas-en min er kraftig da. 24mg, så jeg får throat hit til tusen og blir svimmel om jeg tar mer enn to trekk. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Twas-en min er kraftig da. 24mg, så jeg får throat hit til tusen og blir svimmel om jeg tar mer enn to trekk. Nikotin er ansvarlig for throat hit? Det forklarer hvorfor min 24mg banan river så hardt iforhold til mine andre 12mg smaker. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Nikotin er ansvarlig for throat hit? Det forklarer hvorfor min 24mg banan river så hardt iforhold til mine andre 12mg smaker. Er delte meninger om det, men jeg syns at nic innhold har mye å si. Jeg klarer ikke å røyke 18 mg over lenger tid, for blir bare altfor mye.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Ja, 18 mg er det jeg vanligvis tar etter et stort måltid. Jeg holder meg på 10-12 vanligvis. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Twas-en min er kraftig da. 24mg, så jeg får throat hit til tusen og blir svimmel om jeg tar mer enn to trekk. Heh, Twas har lite TH synes jeg, men stort sett alt jeg har er 24mg, så er vant til styrken. De fleste AIV-juicer har ikke så mye TH. Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Nikotin er ansvarlig for throat hit? Det forklarer hvorfor min 24mg banan river så hardt iforhold til mine andre 12mg smaker. Nikotin og PG. Jo høyere innhold av en eller begge av disse, jo sterkere TH. PG= tyntflytende, mye TH, lite damp VG= Tyktflytende, mindre TH, mye damp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Heh, Twas har lite TH synes jeg, men stort sett alt jeg har er 24mg, så er vant til styrken. De fleste AIV-juicer har ikke så mye TH. Hver sin mening, det er den juicen jeg har med størst TH. e: I dag fortalte mor og far meg at de merker lukta av juicen i hele huset og ønsker at jeg begynner å gå ut for å dampe i stedet. De er de eneste som merker det, på jobb er det ingen som merker det. Merkelig. Endret 8. februar 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Så jeg skal på fest i morgen kveld, kommer nok ikke til å ta med VAMO-en, men det blir nok å fylle noen cartos med et eller annet. Hva passer til hvitvin, pilsner og fruktige drinker opp og i mente? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Turkish Tobaco Dessuten er det en "party hit" om noen har lyst til å teste Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Vel, jeg har ikke annen tobakk enn RY4. Det jeg har ellers er: Alba Mist Blueberry 12 mg - kunstig og jævlig Raspberry 12 mg - kunstig og jævlig Cola 12 mg - helt okay, smaker en blanding av sviskejuice og død brus med colasmak Chocolate Mint 12mg - helt grei sjokolade på innpust, mindre merkbar mint på utpust Vermillion River Cinnamon Rolls 10 mg - fantastisk og søt Florida Citrus Explosion 10 mg - litt syrlig, men ellers ganske god Hawaiian Pineapple 10 mg - fantastisk og søt Caramelized Cappucino 10 mg - alt for søt og for kraftig karamellsmak Decadent Vapour Tiramisu 11 mg - grei nok, har smaken av tiramisú i alle fall, sånn hakket over midt på treet Banana Split 11 mg - ødelagt to clearos for meg nå, men ellers god på smak Green Cow (Caffeinated) 11 mg - på sida jeg kjøpte den fra ble det oppgitt at det skulle smake som din standard energidrink, smaker parfymert såpe og fucka opp en clearo i flere uker før jeg fikk rensa den - svært avhengighetsskapende Spearmint 11 mg - veldig god RAWR Dawn of Truth 12 mg - helt okay, litt for mye banansmak for min del Antidote 12 mg - merkelig smak av fruktsalat med alt for mye krem Alice in Vapeland Crunkberries 12 mg - veldig usikker på hva denne smaker, muligens mariekjeks White Rabbit 12 mg - smaker knekk, kaffe, tobakk og gudene vet hva, ikke spesielt god, har prøvd den på boge lr, boge sr, vivi nova, ce5 og kanger t3 Twas Brillig 24 mg - gir meg throat hit fra helvete og har en god og fruktig smak, får jeg tak i den med lavere nikotininnhold, blir det en stayer Mist E-liquid RY4 11 mg - smaker for kunstig for min del, svidd karamell og tobakk - nei takk Cherry 11 mg - ikke prøvd enda - jeg liker ikke kirsebærsmak Banana 11 mg - helt grei banansmak, men ikke helt for meg Strawberry 18 mg - smaker som bærene vi har i hagen, og sparker godt fra seg, ikke noe jeg vaper til vanlig Blueberry 18 mg - smaker kunstig, men sparker godt fra seg Nordic Vapour Pätkis 10 mg - smaker after eight, mye bedre enn Alba Mists Chocolate Mint Freedom Smoke USA Mojito 18 mg - sparker fra seg, og smaker generelt som en helt okay mojito Hypnotic Mist 12 mg - smaker søtt og fruktig, usikker på nøyaktig hva, men noe gammelt godteri er det i alle fall Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Med CE5 merker jeg ofte at jeg får brent smak som jeg går utifra er "dryburn", at den ikke får fylt seg. Noen som har noen tips - eller en annen tank ting som er bedre? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Med CE5 merker jeg ofte at jeg får brent smak som jeg går utifra er "dryburn", at den ikke får fylt seg. Noen som har noen tips - eller en annen tank ting som er bedre? Man må "bikke og rulle" en del på disse når de ikke er helt fulle. For å få juicen opp der vekene kommer ut. Har du prøvd Kanger t3 eller mt3? Der er vekene i bunnen, så man slipper det problemet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Jeg har stort sett aldri det problemet med mine CE5, men det kan også komme av at jeg sannsynligvis gjør rullinga automatisk og har PV-en på et vannrett til hellende nivå. Kan forøvrig si at jeg i går dampet både inne på et stort utested i Trondhjem uten problemer, samt på en bensinstasjon og i trynet på onkel blå mens jeg lette etter en kompis som hadde forsvunnet fra oss og vandret rundt i kulda uten jakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå