Amaline Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Det var jo et godt spørsmål datasmurf... Vil tippe at man må på analoge. Endret 1. februar 2013 av Amaline Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Hmm, ja, sannsynligvis, for e-sigg kan vel i teorien brukes som "våpen" der inne. Giftig juice og eksploderende batterier. Synd. Får bare satse på å ikke havne i fengsel da. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) En 510 med carto kan man fint stikke ut noens øyne med, fant jeg ut av da jeg satt å tukla med min uten å legge spesielt merke til det.. au.. Endret 1. februar 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Har hørt at man dør etter å ha spist 6 analoge sigg også... Hørte det på en eller annen "Stuff you should know" podcast fra howstuffworks.com for lenge siden.. Isåfall kan man jo argumentere med at analoge også skulle vært forbudt.. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Ecig kan forveksles med dildo av uvitende Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 How do you even know? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Har hørt at man dør etter å ha spist 6 analoge sigg også... Hørte det på en eller annen "Stuff you should know" podcast fra howstuffworks.com for lenge siden.. Isåfall kan man jo argumentere med at analoge også skulle vært forbudt.. Ja, så du må passe på å ikke spise for mange. 3 stk ila 3 dager går greit, men ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Greit går det nok ikke.. Tror vi snakker om ubehag og smerter av en annen verden evt.. Men fri fra ILA kan det jo hende du får mens du ligger på sykehus.. e: Sixty milligrams of nicotine (about the amount in three or four cigarettes if all of the nicotine were absorbed) will kill an adult, but consuming only one cigarette's worth of nicotine is enough to make a toddler severely ill. http://science.howstuffworks.com/nicotine7.htm Eller podcasten: http://castroller.com/Podcasts/StuffYouShould/2345686 How stuff works er en egentlig ganske artig PodCast! Endret 1. februar 2013 av Mitra Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Men å spise en sigarett om dagen i tre dager eller noe vil kverke eventuelle parasitter du har i magen. Vel fungerende kjerringråd. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Ecig kan forveksles med dildo av uvitende Ja, kanskje det utstyret dere legger ut bilder av her... Store monster av noen batterier. Sitter her med en e-roll akkurat nå.... Den kan neppe mistenkes for å være noe sånt. 1 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hva som tar livet av deg tar ikke nødvendighvis livet av parasittene dine... Hør på podcasten jeg linka til.. Fra 17 minuter og spesiellt fra 23 minutter inn.. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Men å spise en sigarett om dagen i tre dager eller noe vil kverke eventuelle parasitter du har i magen. Vel fungerende kjerringråd. Da kan man kutte ut ido-form og andre mage-regulerende tabletter.. Skal huske det neste gang jeg skal ut og reise. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Gjør så! Hva som tar livet av deg tar ikke nødvendighvis livet av parasittene dine... Hør på podcasten jeg linka til.. Fra 17 minuter og spesiellt fra 23 minutter inn.. Tror jeg holder meg til gamle kjerringer altså. Grandtanter vet best osv. Lenke til kommentar
kristi0501 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Sikkert et veldig dumt spørsmål, men lang er baterilevetiden hos dere. Altså, hvor lenge har du det før det er ødelagt? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Sikkert et veldig dumt spørsmål, men lang er baterilevetiden hos dere. Altså, hvor lenge har du det før det er ødelagt? Uhm, hva slags batteri? Vi bruker ikke alle det samme... Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg har dampa i snart 6mnd. Alle batteriene mine er fortsatt like gode. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Alle batteriene jeg har bestilt funker fint enda. Til og med batteriet jeg har brukt oftest de siste par-tre månedene siden jeg fikk det (VV passthrough) funker like bra som den dagen jeg fikk den i posten! Hvis du bryr deg veldig om hvor lenge batteriet varer og hvor lenge det vil leve så burde du gå for ett større batteri. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Det er også veldig lurt å ha flere batterier som du kan rotere på, så du kan bruke ett annet batteri mens det du nettopp brukte opp lader, og sånt. Lenke til kommentar
kristi0501 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Okei. Takk for alle svar over! Lenke til kommentar
DINB Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Mottok noen nye juicer fra ecigwizards i dag. De hadde skrevet £40 og ikke £20 på value, noe som førte til moms + gebyr. Sam på ecigwiz tilbakeførte de ekstra utgiftene i løpet av 10 min etter at jeg sendte de en mail. God service Kan anbefale Grape Frost 2,0% fra VR. Frisk og god på smak, en fin avveksling fra tobakkssmakene jeg vanligvis damper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå