Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg savner ikke akkurat tobakksmaken, så her går det i frukt for alle penga. Vel, fruktige og søte smaker. Er litt nysgjerrig på den citrus mixen. Samt colaen deres. Den colaen jeg har nå fra Mist E Liquid var ikke så god. Grei i starten, men etter en måned dabbet den av.

 

Forøvrig må jeg si at jeg virkelig liker den store saken her. Fylte den med 4 ml Hawaiian Pineapple og storkoser meg her jeg sitter. Drip tipen er overraskende god og smakløs til å være gummi.

Lenke til kommentar

Jeg savner ikke akkurat tobakksmaken, så her går det i frukt for alle penga. Vel, fruktige og søte smaker. Er litt nysgjerrig på den citrus mixen. Samt colaen deres. Den colaen jeg har nå fra Mist E Liquid var ikke så god. Grei i starten, men etter en måned dabbet den av.

Jeg liker det jo søtt jeg også, jeg elsker f.eks. tiramisù og cinnamon rolls. :p

Personlig blander jeg ut mange av smakene med ~20% Traditional Tobacco for å få litt røyksmak. Citrusmixen går jeg personlig god for, jeg syns den smaker enda mer naturlig enn VR sin, som jeg fortsatt elsker. Cola har en tendens til å smake litt kjemisk fra noen leverandører, men har jeg til nå ikke funnet spor av med Liqua.

Jeg legger til Liqua Tiramisu i sortimentet jeg, så kan du prøve den :)

Lenke til kommentar

Fikk plutselig ekstremt lyst på røyk, sitter nå her ved pc'en og venter på at en xl carto skal suge til seg godt med KY4.. heldigvis har jeg også 510 batterier. Hjelper på ''følelsen'' av å sitte med en røyk. Jeg som trodde at suget forsvant helt etter en stund :(

Det tror jeg aldri det gjør :/

Men du kan jo forsøke chain-vaping på en ren tobakksmak i 18-24mg styrke, bør hjelpe..?

Lenke til kommentar

Personlig blander jeg ut mange av smakene med ~20% Traditional Tobacco for å få litt røyksmak. Citrusmixen går jeg personlig god for, jeg syns den smaker enda mer naturlig enn VR sin, som jeg fortsatt elsker. Cola har en tendens til å smake litt kjemisk fra noen leverandører, men har jeg til nå ikke funnet spor av med Liqua.

Jeg legger til Liqua Tiramisu i sortimentet jeg, så kan du prøve den :)

Woop!

 

 

Merker selv røyksuget til tider, eller får lyst til å kjøpe meg snus når jeg er på butikken, men jeg vet med meg selv at jeg ikke bør, og så langt har jeg til og med klart å holde meg unna i fylla, så da får jeg si meg fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...