Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Tror jeg holder meg til ting som kan velte og ikke søle juice all over, når jeg er klumsete av meg og har tre katter som har null respekt for mine ting når jeg er borte :p

Kjenner meg igjen.

Har to snøbengaler. (Veldig akrive katter.)

Når far er borte danser pusene på bordet.. :p

 

Så, vapere. Hva har dere utstyret deres i?

 

e: Er ECF nede?

Mesteparten av juicen og diversje utstyr i en verktøykasse ting med mange forskjellige rom.

Ellers står det litt mod's rundtomkring og har et par i en skuff.

 

Jeg kommer inn på ECF iallefall, men det hender rett som det er at de er nede..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, kommer inn nå selv, men da jeg spurte fikk jeg bare 404. o_O

 

Ah, jeg har vurdert å skaffe meg en sånn verktøykasse-ting, det virker mer praktisk enn hva jeg bruker akkurat nå. Samt en trekloss med perfekte hull til de forskjellige batteriene. Legge litt flid i den, pusse den glatt, lakke den, svi inn navnet mitt på den osv.

 

lgasFXkm.jpg?1

P1GnPNRm.jpg?1

YQOTm30m.jpg

aLO7ORNm.jpg

 

Dassrullen står til vanlig ved siden av skjermen, men lyset der var fubar, så jeg plasserte den på sofaen i stedet mens jeg tok bildene.

Virker også som mitt eGo VV PT-batteri har fucka seg opp. Satte det til lading, tok det ut da skjermen ikke lenger indikerte at det ladet, nå står den permanent på 4.00 V og jeg får ikke skiftet verken opp eller ned. ><

Lenke til kommentar

Jeg veit ikke, men KAN det være at noe blir fucka når knappene på batteriene står i klem nede i dassrullen?

Ser litt trangt ut på bildet der bare..?

Nja, de står ikke så trangt som det ser ut som. Og knappene er vendt mot midten, hvor det danner seg et naturlig åpenrom, uansett. Samt at den sjelden står i dassrullen, da den brukes mer enn VAMO-en, og som oftest står i ei lomme på ryggsekken i sofaen ved siden av meg. :p

 

Skulle ønske jeg hadde hatt plass til en hylle et sted. Da skulle jeg satt opp utstyret mitt som deg jeg også. Nå står det i stedet sammen med CD-er fra PC-blad fra 90-tallet, kondomer, glidekrem og røkelse. :p

Lenke til kommentar

Nja, de står ikke så trangt som det ser ut som. Og knappene er vendt mot midten, hvor det danner seg et naturlig åpenrom, uansett. Samt at den sjelden står i dassrullen, da den brukes mer enn VAMO-en, og som oftest står i ei lomme på ryggsekken i sofaen ved siden av meg. :p

 

Skulle ønske jeg hadde hatt plass til en hylle et sted. Da skulle jeg satt opp utstyret mitt som deg jeg også. Nå står det i stedet sammen med CD-er fra PC-blad fra 90-tallet, kondomer, glidekrem og røkelse. :p

 

Din ærlighet om hva du har på hylla ga meg dagens smil :D

Lenke til kommentar

Det er ikke på hylla, det er i skapet. Og det er da ingenting. Du skulle bare se hva jeg har på hyllene mine. Vel, om du finner alt det shadye da. Det er ganske mange ting her. Hovedsakelig bøker og flasker. Og kakebokser fylt med ting. Når jeg tenker meg om er det en del hjemmelaget sprengstoff og halvferdige bomber i det skapet også.

Lenke til kommentar

Det er ikke på hylla, det er i skapet. Og det er da ingenting. Du skulle bare se hva jeg har på hyllene mine. Vel, om du finner alt det shadye da. Det er ganske mange ting her. Hovedsakelig bøker og flasker. Og kakebokser fylt med ting. Når jeg tenker meg om er det en del hjemmelaget sprengstoff og halvferdige bomber i det skapet også.

Sprengstoff....passe deg, eller så kommer PST å tar deg :p

Lenke til kommentar

Så, vapere. Hva har dere utstyret deres i?

 

e: Er ECF nede?

 

En av de første 510 startpakke boksene jeg fikk dem i!

Er en eldre Yeti versjon som ikke selges lenger (tror jeg, ble tatt av fra altsmoke.com ihvertfall etter jeg hadde kjøpt og mottatt produktet). Fikk alt i en litt høy, bred, og fin boks med praktisk lokk med innebygde 'magneter'. Der har jeg batterier og eventuelt cartomizers og stuff. Stor nok til å ha VV passthrough batteriet i, men liten nok til at den ikke gjør noe særlig ut av seg selv.

 

All juice er i kjøleskapsdøren. Noe annet mix'e utstyr som sprøyte og målebeger ligger også der. Juice jeg virkelig ikke kan fordra havner i fryseren til jeg får dyttet dem over på andre vapere. Ente faktisk med å gi bort sinnsykt mye juice til en kamerat når jeg først begynte å vape og bestilte masse rart.. mye som smaker ekkel guffe!

Lenke til kommentar

Jeg burde vel teknisk sett brukt bæreveska mi til og fra jobb, i stedet for å sette PV-ene i en lomme og håpe at de fortsatt er stående når jeg kommer frem, men så igjen. Det er så upraktisk å gå rundt med en beskyttende og trygg bæreveske, når alt like greit får plass i lomma (vel og merke er VAMO-en med en T3 litt vel lang, og stikker opp overalt, men ...).

Lenke til kommentar

Endelig, etter mye hardt arbeid og om og men er vi første norske forhandler av LIQUA - juicen jeg selv foretrekker med suveren margin. Deilig å ha god tilgang for personlig forbruk og :p

Enn hvor stolt jeg er kan jeg ikke dele utvalget her grunnet reklamereglene, men om noen finner frem til oss på egenhånd og savner en favoritt i sortimentet, kan dere si fra til meg her :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Endelig, etter mye hardt arbeid og om og men er vi første norske forhandler av LIQUA - juicen jeg selv foretrekker med suveren margin. Deilig å ha god tilgang for personlig forbruk og :p

Enn hvor stolt jeg er kan jeg ikke dele utvalget her grunnet reklamereglene, men om noen finner frem til oss på egenhånd og savner en favoritt i sortimentet, kan dere si fra til meg her :)

 

Si hva nettbutikken heter, så finner nok de fleste fram :)

Lenke til kommentar

Endelig, etter mye hardt arbeid og om og men er vi første norske forhandler av LIQUA - juicen jeg selv foretrekker med suveren margin. Deilig å ha god tilgang for personlig forbruk og :p

Enn hvor stolt jeg er kan jeg ikke dele utvalget her grunnet reklamereglene, men om noen finner frem til oss på egenhånd og savner en favoritt i sortimentet, kan dere si fra til meg her :)

 

Er dette dere?

http://www.hotproducts.no/Shop/List/LIQUA-e-v%C3%A6ske/22/1"

Lenke til kommentar

Jeg antar det er dem. Jeg hadde hotproducts lagra fra før, og er usikker på hvorfor. :p

 

Fikk forøvrig pakke i posten i dag. 18 mg Mojito fra Freedom Smoke, 5 XL Boge SR cartos og 3 eGo mega Dual Coil cartos. Fylt min første med Hawaiian Pineapple og står og venter på at juicen skal trekke godt inn i fyllstoffet. Lurer på hvilken watt jeg kan kjøre disse på. Ser ut til å være 1,6 ohm ...

 

toth, kan du anbefale noe juice? Sånn før jeg hopper på å bestiller 30 ml av noe jeg kanskje ikke liker.

Lenke til kommentar

Jeg antar det er dem. Jeg hadde hotproducts lagra fra før, og er usikker på hvorfor. :p

 

Fikk forøvrig pakke i posten i dag. 18 mg Mojito fra Freedom Smoke, 5 XL Boge SR cartos og 3 eGo mega Dual Coil cartos. Fylt min første med Hawaiian Pineapple og står og venter på at juicen skal trekke godt inn i fyllstoffet. Lurer på hvilken watt jeg kan kjøre disse på. Ser ut til å være 1,6 ohm ...

 

toth, kan du anbefale noe juice? Sånn før jeg hopper på å bestiller 30 ml av noe jeg kanskje ikke liker.

HotProducts.no stemmer på en prikk, takk for hjelpen ;)

Jeg kan gjerne anbefale, liker du best tobakk eller frukt? Personlig er jeg storforbruker av Apple og Citrus Mix, samt at jeg nettopp har blitt hukka på kaffien. Liqua svikter aldri når det kommer til å smake det de skal, og har til dags dato heller ikke trengt steeping/modning :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...