Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Fikk vapemail i dag :)

4 smaker fra ENjuice

Strawberry Milkshake - 11mg - Primo VG

Det minner temmelig godt om jordbærmilkshake. Smaken kunne med fordel vært litt sterkere, men jeg besilte den som VG-juice og det kan ha en del å si. Mulig den også kommer seg når den får modnet litt mer. Masse damp :)

Pina Colada - 11mg - Primo Standard (50/50)

Må ærlig innrømme at jeg aldri har smakt drinken, så kan ikke sammenligne, men denne var veldig god. Mye og frisk smak. Ser for meg at jeg kommer til å kjøpe denne igjen. God dampsky av denne også

Blackcurrant - 11mg - Primo VG

En anelse kunstig, men allikevel en veldig god solbærsmak. Vil la den stå å modne litt og se om den kommer seg i forhold til å smake mer naturlig, men kommer garantert til å kjøpe denne igjen :)

Apple Pie & Custard - 11mg - Primo VG

Denne var skuffende. Smaker nesten ikke noe som helst. Er en svak fornemmelse av vaniljesaus (custard) men ikke stort annet.... Igjen, mulig den trenger litt tid, men har ikke stort håp på denne :(

Alle væskene ble smakstestet på Cisco SR 510 dripping atomizer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt ejuiceuk.com sin Coca Cola på en av mine vivi novaer i nær to uker og den er helt fin.

Ser ut til at det er noe galt med den når den står på watt-innstilling da. Eller så er det ohm-måleren som fusker slik at den tror det er ekstremt høy motstand og kjører alle watt-innstillinger på maks volt

Ja, nei, min første Vivi var bare facked. ECigWizard skylte på juicen, men etter mye krangling fikk jeg i det minste 10% på min neste bestilling av Vivi Novaer. :p

Bah, får holde meg til volt da. Har venta lenge nok på den til at jeg ikke gidder å sende den tilbake. :p

Lenke til kommentar

Pina Colada skal være frisk smak(annanas med kokkos en smule lime), med avrudnet rom smak. Det er veldig sjelden at man kan få til den smaken som er den ekte, uten helt ferske råvarer og en shaker med is. Pina Colada er en frisk strand-drink i varmen :) Ofte blir det en kokkos smak som kan ligne mest på en solkrem.

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Noen som har merka at 3-5 30ml flasker med e-liquid (godt over 200kr grensa.) vanligvis går rett igjennom tollen, men så fort det er noe av metal i pakka uannset hvor lite, så blir den stoppa. Så nå bestiller jeg alltid e-liquid å utstyr hver for seg.

Så jævlig surt å betale extra moms+gebyr til staten pågrunn av den latterlige lave import grensa.

Unnskyld, er bare min lille rant over at lommeboka føles lettere :p

Lenke til kommentar

Pina Colada skal være frisk smak(annanas med kokkos en smule lime), med avrudnet rom smak. Det er veldig sjelden at man kan få til den smaken som er den ekte, uten helt ferske råvarer og en shaker med is. Pina Colada er en frisk strand-drink i varmen :) Ofte blir det en kokkos smak som kan ligne mest på en solkrem.

Annanas, kokkos og lime stemmer nok godt med smaksopplevelsen jeg hadde. Mest annanas. Rom-smaken kan jeg ikke si noe om... Skal teste den litt til...

... Annanas er mest fremtredende men med godt merkbar kokkos smak også. Lime er det et lite hint av men ikke noe man merker med mindre man leter etter den. Rom smaken kan jeg ikke si at jeg kjenner i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Hvor kjøpte du tanken? passer de kun med XXL cartos eller kan man velge størrelse på tankene?

www.ibtanked.com

Min passer med XL cartos. Skal du ha for standard har de det også. :)

Fantastisk bra saker altså, skal ha fler! De har i masse kule farger og motiver også.

Min snek seg gjennom tollen, så den havnet på 210 kr med frakt og 4 cartoer.

Lenke til kommentar

Ja, jeg bestilte pyrex tank til AGA-T'en derfra også. Fungerer kjempefint :)

Jeg bestilte også min første cartomizer (Boge 2.0 ohm, for testing) sist jeg handlet hos LF og ble positivt overrasket. Har snart dampet opp en hel flaske Antidote på den :) Så jeg vurderer å skaffe meg en cartotank også. Må snart ha meg en ny mod også, for det er styr å skru AGA'en av og på eVic'en hele tiden :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...