Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som bruker cartomizers(IGJEN!): hvor kjøper dere cartomizerne deres???

Jeg vil ha gode cartomizers som holder lenge, som kan holde en del juice, som passer godt til søte og sure smaker og som gir god vape! Noen forslag? Burde jeg heller skaffe tank og ha cartomizerne i den?? Hvorfor hvorfor ikke? Hjelp! :)

Ved heavy bruk varer de ca en uke hver.

hva mener du egentlig her? HVA skjer etter en uke? Har som sagt ikke klart å ødelegge en carto enda, selv etter måneder med bruk..
Lenke til kommentar

Selv har jeg bare standard generiske greier, noen som fulgte med kits, samt noen billige standardvarianter fra madvapes og healthcabin stort sett.

Da snakker jeg om vanlige standardcartos med fyll altså.jeg gjør ingenting med dem, passer på å ikke røyke dem tørre, og har kokt dem en gang for å rense for gammal juice og slagg..

Lenke til kommentar

Små greier? Tankene mener du? Ja, du kan åpne lokket og fylle på. Du ser at den på en måte har sånne ''vinger'' på sidene, og de er der for å holde den på plass.

Det er slitsomt å åpne dem hele tiden da, så jeg har kjøpt en flaske med en blunt nålspiss så jeg bare fyller via det lille hullet i tanken som er lagd av atomizeren, og som gjør at væsken kommer til atomizeren.

Du kan også bruker sprøyte, men da anbefaler jeg at du finner den tykkeste nålen du finner. Mange sider som selger ecig greier selger også slike tykke, blunte nåler for akkurat det formålet.

Lenke til kommentar

Små greier? Tankene mener du? Ja, du kan åpne lokket og fylle på. Du ser at den på en måte har sånne ''vinger'' på sidene, og de er der for å holde den på plass.

Det er slitsomt å åpne dem hele tiden da, så jeg har kjøpt en flaske med en blunt nålspiss så jeg bare fyller via det lille hullet i tanken som er lagd av atomizeren, og som gjør at væsken kommer til atomizeren.

Du kan også bruker sprøyte, men da anbefaler jeg at du finner den tykkeste nålen du finner. Mange sider som selger ecig greier selger også slike tykke, blunte nåler for akkurat det formålet.

Det plager meg ikke å måtte åpne den, refiller ikke mer enn en eller to ganger annenhver dag, men det er kjekt å vite når de må byttes ut og ikke ;)

Lenke til kommentar

De kan egentlig brukes så mange ganger du vil.

Jeg kjøper fakes som er extra large, og de kaster jeg når jeg merker at det er masse ejuice ved munnstykket så jeg får masse juice i kjeften. Trenger ikke å kaste dem da heller, men det koster 3,50 dollar for en 10pakning..

http://www.heaven-gi...allery-174.html

De anbefales ikke hvis du har lyst til å få opp lokket da, det sitter mye mye bedre på de fake, så det er lett å miste lokket fordi de flyr tvers over rommet når du får den opp.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Hei, trenger litt hjelp!

Har lyst på Ego-C twist, har Ego-C fra før av men liker tanken på høyere volt.

Kan noen dele erfaringene fra slike variable styrker på eciggen deres?

Samt, hvilke beholdere klarer/funker fint helt opp til 4.8 volt?

Lenke til kommentar

Hei, trenger litt hjelp!

Har lyst på Ego-C twist, har Ego-C fra før av men liker tanken på høyere volt.

Kan noen dele erfaringene fra slike variable styrker på eciggen deres?

Samt, hvilke beholdere klarer/funker fint helt opp til 4.8 volt?

Jeg har to Twist og de er nydelige. Akkurat nå bruker jeg en 3ohm atomizer på 4.8 volt og det funker flott, og jeg har brukt clearomizere helt ned til 1.6ohm i hele spekteret fra 3.2 til 4.8 og det har også funket flott. Bare sett noe på den og skru på bunnen til du får det resultatet du er ute etter. Cartomizere/atomizere med dual coil går også, men de må ha en lav ohm. Høyere ohm og Twisten klarer ikke levere sakene. Jo lavere jo bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...