Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woo! Da var VAMO v2 bestilt fra e-cigshop.eu. :D

VAMO er ikke noe dårlig valg. :)

Har den selv, men den ligger mest å hviler i skuffen sin.

Hadde det ikke vært for at jeg har en ProVari med 18650 batterier og en iTaste MVP, så hadde den nok blitt mere brukt..

 

Jeg fikk eVic'en min i dag.

Virker som den skal, men er litt plastikk aktig å betjene..

Så er den jo over dobbelt så lett som ProVari'n min.

Men utseende messig er den jo vanvittig tøff og nyskapende! :)

Jeg håper jeg klarer å få tak i batteri rør/cap og top cap i et tyngere og mere solid materiale.

Med litt tyngde på disse modene så virker de plutselig litt mer solide og det føles mer ut som en kvalitets mod..

Lenke til kommentar

Endelig fant postmannen frem med varene som jeg har ventet på i ukesvis :D

 

Jeg håper jeg klarer å få tak i batteri rør/cap og top cap i et tyngere og mere solid materiale.

Med litt tyngde på disse modene så virker de plutselig litt mer solide og det føles mer ut som en kvalitets mod..

Disse du tenker på?

Jeg digger utseendet på eVic'en som den er, men kan godt tenke meg å kjøpre slike "oppgraderinger" for å kunne variere litt :)

Endret av Brosmen
Lenke til kommentar

Endelig fant postmannen frem med varene som jeg har ventet på i ukesvis :D

 

 

Disse du tenker på?

Jeg digger utseendet på eVic'en som den er, men kan godt tenke meg å kjøpre slike "oppgraderinger" for å kunne variere litt :)

Happy day! Gi litt tilbakemelding på åssen det smaker etterhvert som du tester.. :)

 

Ja, noe lignende det der ja.

Så en inne på den coopen jeg kjøpte min fra som skulle lage opp noen kule rør med fete mønstre fresa inn i stålet..

Coop på ECF er kun for "verified members" så jeg legger ikke ved link her.

Når jeg får tid så skal jeg finne ut om han har en egen nettside og linke dit.. :)

 

E: Tror han har en hyggeligere pris også.. ;)

Endret av Mitra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så fint Brosmen. :) Var på tide. Den store flaska der, er det bare nikotin i den? Ble skikkelig misunnelig på alle de flaskene. Venter fortsatt på mye jeg også.

Har fått en del tobakksmaker som jeg liker godt. Blir bare EN prince pr dag nå.

Nå vaper jeg "energy cow" fra vapeescape. Veldig god frisk ren smak av energidrikk. Heldigvis ikke noe smak av såpe.

Lenke til kommentar

Så fint Brosmen. :) Var på tide. Den store flaska der, er det bare nikotin i den? Ble skikkelig misunnelig på alle de flaskene. Venter fortsatt på mye jeg også.

Har fått en del tobakksmaker som jeg liker godt. Blir bare EN prince pr dag nå.

Nå vaper jeg "energy cow" fra vapeescape. Veldig god frisk ren smak av energidrikk. Heldigvis ikke noe smak av såpe.

Den store flasken er nikotinbase, ja. 125 ml PG, unflavoured, 56mg. Jeg ville vente til jeg fikk nikotinbasen før jeg bestilte noe som helst mer for selvblanding.

 

Siden det tok så lang tid å få noe denne gangen, var jeg inne tidligere i uken og bestilte mer væske fra LF, Ecigwizard og ENJuice, bare sånn i tilfelle det skulle ta vinter og vår før de kom frem :p

Endret av Brosmen
Lenke til kommentar

Den store flasken er nikotinbase, ja. 125 ml PG, unflavoured, 56mg. Jeg ville vente til jeg fikk nikotinbasen før jeg bestilte noe som helst mer for selvblanding.

 

Siden det tok så lang tid å få noe denne gangen, var jeg inne tidligere i uken og bestilte mer væske fra LF, Ecigwizard og ENJuice, bare sånn i tilfelle det skulle ta vinter og vår før de kom frem :p

 

Er nok lurt å stadig ha en bestilling eller to inne ja.. :)

Blander du den nikotinbasen med ferdige blandinger uten nikotin? Eller er det noe spesielt du skal blande med? Har ikke lært meg det med VG og PG enda.

Endret av Amaline
Lenke til kommentar

Jeg tenkte å kjøpe flasker med VG og PG, enten i norge eller utlandet, samt smaker fra ulike leverandører (må sette meg inn i hvem som har hvilke smaker igjen... er en stund siden jeg sjekket opp i det sist).

 

Slik jeg har forstått det gir PG kraftigere smak og halsspark, mens VG er søtere og produserer mye damp. VG er også mye mer tyktflytende, så om man går for 100% VG bør det tynnes ut med destilert vann eller sprit

Lenke til kommentar

Jeg har ca 300ml med 72mg nikotin selv..

Jeg fikk det på tilbud fra Totally Wicked for ei stund sia..

Egentlig bruker jeg det kun til å blande i juicer fra statene, siden det ikke er lov å inportere nikotin derifra, men med så mye å ta av, så bør jeg vel begynne å blande litt fra bunn av selv snart..

Det er ikke mange dråpene som skal til med så sterk juice, men det blir ikke den samme smaken når man har "vanna" ut juicen uansett..

 

@Brosmen: Si ifra når du begynner å blande selv og hvilke smaker som er noe å gå for.. :)

100% VG juice tror jeg man får på apoteket.. PG er jeg usikker på..

Lenke til kommentar

Mye mulig det var Buffy som fikk det fra VaporGod med smaken av ostekake...?

Hehe. Kan fort tenkes jeg tar feil, men mener å huske noe lignende selv..

 

@Buffy: Du må gjerne rette på meg eller fortelle oss om jeg har rett.. :)

 

Jeg har jo bestillt endel fra VaporGod selv, uten å ha spurt om det...

Jeg fikk dem iallefall til å skifte policy på merking av flaskene sine..

 

Tollen returnerte noen flasker med juice fordi det stod 0mg med stor font forran, men i innholdsfortegnelsen stod det at det inneholdt nikotin..

Dette er det på mange USA flasker har jeg lagt merke til.. :p

Lenke til kommentar

Så hvis man blander den Brosman hadde der, 56 mg, med ferdigblandede juicer fra usa, f.eks cheesecake, vil smaken bli mye forringet? Eller bare litt? Kanskje en "fersking" ikke ville merke det så godt som en som har mye erfaring med juicer?

Dem har en som er svakere også. Noen-og-tyve mg. Vil den forringe smaken mindre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...