Amund_Blix Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Skikkelig kul dispenser. Nå fikk jeg lyst på den også.. Er litt usikker på om jeg ville brukt e-roll så mye. Den må nedi etuiet sitt etter ca 50 trekk også er jo det med fylling.. Men den ser så utrolig bra ut. Har veldig shoppingdilla ettersom jeg er ny med dette. Går vel over.. eller kanskje ikke. Jeg er i resarch/shoppe-fasen og har hodepine av all lesinga... På jobb ville jeg vel sannsynligvis brukt den som vanlig røyk, joine kolleger utendørs for en blås og tullprat. Endret 9. januar 2013 av Amund_Blix Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Hmm, nå fungerer en av T3-ene og Vision CE5-en med batteriet, men ikke de to andre. Det ser ikke ut til at de lar seg skru helt ned. Merkelig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Mine T3er har noen ganger vært litt vanskelig å skru på de og. Er noe med gjengene i dem som er litt ømfintlige. Kanskje litt dårlig utførelse eller noe, men de fungerer i det minste som de skal Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Merkelig. Peil på hvordan jeg eventuelt skal skru på senterpinen i de? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Du kan jo prøve å stikke bindersen inn i hullet og dra den litt. Så lenge du ikke drar den helt ut Igjen, puns intended. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Den joytech eroll greia, er det verdt å skaffe seg over et 808-batteri? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg er i resarch/shoppe-fasen og har hodepine av all lesinga... På jobb ville jeg vel sannsynligvis brukt den som vanlig røyk, joine kolleger utendørs for en blås og tullprat. Det ville den være perfekt til. Hjemme vil du nok få lyst på noe som ikke må lades så ofte. Og som du kan sette en clearomizer påf.eks. Slippe og fylle så ofte. Har bestilt et passthrough-batteri, som kan brukes og lades samtidig. Får det nok i morgen. Jeg har også lest utrolig mye både før og etter jeg begynte. Tror jeg har fått et lite overblikk.. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Noen som har testet Flue Cured og Bobas Bounty fra AVE ? - på cartomizer blir den for tykk og på en atomizer (2.6Ohms) så vet jeg ikke om jeg får vapet den skikkelig. Nå som den har stått en stund, så synes jeg nesten det lukter gammel pipe blandet med gammel dame parfyme i rommet når jeg vaper den ???? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Noen som har testet Flue Cured og Bobas Bounty fra AVE ? - på cartomizer blir den for tykk og på en atomizer (2.6Ohms) så vet jeg ikke om jeg får vapet den skikkelig. Nå som den har stått en stund, så synes jeg nesten det lukter gammel pipe blandet med gammel dame parfyme i rommet når jeg vaper den ???? Kanskje du er hjemsøkt..?? Er vel slik det ofte lukter da.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Du kan jo prøve å stikke bindersen inn i hullet og dra den litt. Så lenge du ikke drar den helt ut Igjen, puns intended. Bah, fungerte ikke. Bestilte noen 510-eGo-adaptere nå da, og så fort den nederlandske sida kommer opp igjen, blir det vel å bestille en VAMO derifra. Lenke til kommentar
Brosmen Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Vapour Trails TV's sending i dag var et timelangt intervju med Clive Bates, tidligere sjef for ASH, hvor det diskuteres rundt forslaget til nytt EU direktiv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal fylle Vivi Novaen min med. Valget står mellom Dawn of Truth (kokos og banan), Tiramisú, Banana Split, Hawaiian Pineapple, Florida Citrus Explosion, Cinnamon Rolls, Chocolate Mint, Caramelized Cappucino, Green Cow (Red Bull), Banana, Strawberry, Blueberry, Cherry, Raspberry, Cola eller RY4 (tobakk). e: Hva slags batteri burde jeg kjøpe til VAMO? Endret 10. januar 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Brosmen Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 For en som fortsatt venter på væske som var bestilt 21.12.2012, er det veldig inspirerende å se at du har så mye å velge mellom.... NOT Jaja, fikk eVic'en i dag i det minste Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 e: Hva slags batteri burde jeg kjøpe til VAMO? AW IMR 18650 med 2000mah er velkjente for å være gode. Du får 18650 batterier med 3200mah, men ikke alle er like fornøyde med dem. Selv har jeg tre-fire 18650 2000mah batterier fra Totally-wicket.co.uk og tre eFest 18650 2200mah batterier fra en random butikk. Vamoen ser dog skitlekker ut med 18350 batterier (800mah), og siden pipa mi bruker dem har jeg fem av de og Så, ja. IW IMR er det beste/tryggeste valget. Jaja, fikk eVic'en i dag i det minste How is it? Hørt mye rart om den. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 For en som fortsatt venter på væske som var bestilt 21.12.2012, er det veldig inspirerende å se at du har så mye å velge mellom.... NOT Jaja, fikk eVic'en i dag i det minste Jeg har ikke så mange. Venter på flere, og på at en fyr i USA skal ha tid til å blande til meg, men han er så populær blant amerikanerne at dette kan ta tid. Lenke til kommentar
Brosmen Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 How is it? Hørt mye rart om den. Den ser riktig så snasen ut. Jeg har ingen andre mods å sammeligne med, men den ligger fint i hånden, glir ikke siden den har en ru overflate. Jeg har nå installert MVR og oppdatert den til versjon 1.1 og nå står den på lading. En av de første enhetene jeg satt på den var en Kanger T3 for å se om den fikk kontakt (ettersom mange har sagt at den ikke funker uten adapter). Fikk ikke kontakt, så jeg tok en binders og trakk ut plusspolen på T3'en ca en mm. og nå funker den så bare juling Trenger litt brukstid for å se om jeg blir fornøyd med den, men har en good feeling på den... Liker den Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Nøyaktig hvordan får du til å trekke de ut? Alle her ser ut til å sitte fast. :S Lenke til kommentar
Brosmen Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Stakk bindersen inn i hullet og trakk til siden, da løfter den seg litt på ene siden. så trekk den andre veien... sakte men sikkert kommer den utover. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Jeg får ikke tak for fem flate øre. Lenke til kommentar
Brosmen Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Jeg har bare gjort det med en (av 5) så langt. Hadde ikke noen problemer med det, men kan hende at det ikke går like greit med alle.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå