Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay, jeg skal kjøpe meg en VAMO V2. Antar bestilling fra UK blir det kjappeste alternativet, noen som har forslag til sider å kjøpe fra? Gidder ikke betale mer enn £40 for den. Må jo ha batterier og 510-eGo-adapter for å kunne bruke T3-ene også.

Jeg bestilte herfra tidligere i dag: http://www.vaporbreak.com/en/home/173-cheapest-vv650-vamo-v2-starter-kit-no-atomizers-ego-apv.html

Kom på 283,- med frakt og da med en Vivi Nova i tillegg... :) Prisen går ned når man registrerer seg.

Lenke til kommentar

Interessant, får gjøre det.

Har også oppdaget noe merkelig. eGo VV Passthrough-batteriet mitt slutta å ta T3-ene mine i løpet av 5 minutter. Det tar heller ikke Vision-clearomizeren min. Derimot fungerer den fortsatt ypperlig med Boge-cartoene og Vivi Novaen. Antar dette er fordi sistnevnte går nedi, i stedet for å skrus på utenpå, men Vision og T3-ene fungerer fint på de andre to eGo-batteriene mine. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Har du "pulled your post"? Kan hende den ikke får skikkelig kontakt med batteriet. Det skjer noen ganger om noe av utstyret er større enn normalt. Puns intended.

Ta en binders eller noe og lirk den midtre stolpen på batteriet bittelitt opp og se om det hjelper.

Lenke til kommentar

Av smaker? Det kommer an på hva du er ute etter. Sterke smaker, kaker, fruktige og søte smaker, tobakksmaker ... Mye rart å velge mellom. Kom over bacon og øl på ei amerikansk side også.

Jeg er generelt skeptisk til å handle fra Kina, etter å ha venta i månedsvis på ting fra DX og kinesiske storefronts på eBay.

Fant forøvrig denne nederlandske siden:

http://ebnferro.com/e-cigarettes/apv/ego-variable-volt-watt-apv-v2-only-body

Tror jeg skal sjekke ut den litt nøyere.

Lenke til kommentar

Mener av startkit! Har bare vanlige "analoge" sigaretter i lommen nå. :(

Edit: Tenker til maks 6-700kr

Jeg startet for 6 dager siden. Hadde ingen tanker om å skulle klare å slutte å røyke. Men redusere litt på antallet. Nå røyker jeg 1-2 prince om dagen. Syns e-sig er så mye bedre. :)

Jeg er veldig fornøyd med startsettet mitt. Ego-c 650. Koster kr 500-550 på norske nettbutikker. Det holder noen timer med strøm. Men har nå bestilt et passthrough-batteri i tillegg.

Så må du kjøpe e-juice fra england med nikotin i.

Lenke til kommentar

Har fått 3 nye smaker fra Vermillion river i dag. Tobakksmaker. Classic blend har en god tobakksmak. Den kan glatt erstatte en sigarett. Meget bra.

Kentucky er også god. Litt mildere og søtere.

Kentucky applewood er veldig god. Mild tobakksmak med eple.

Alle tre med medium styrke nikotin.

Venter på mange flere smaker. Både tobakk, kaker og frukt. Gleder meg. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tenker på noe som ligner vanlig sigarett. Noe giga greier på størrelse med en voksen sigar vil eg ikke begynne med. :p

Det er vel bortimot en regel inne dette at hvor mer et produkt ligner på en vanlig sigarett, jo dårligere er det.

Det sagt, det ser ut til at Joyetech eRoll ser ut til å få svært god kritikk over på ECF(stort internasjonalt forum), selv av hardbarka brukere med titusenvis av kroner investert i div fancy utstyr.

Så det ville jeg sjekket ut.

http://www.eliqcig.c...joyetech-eroll/

joyetech-eRoll-news-2.jpg

Lenke til kommentar

jeg har også lyst på e-rollen. Fordi den ser kul ut. Men dumt at den bare holder 0,5 ml juice. Blir så mye fylling... Ego-c er jo litt tykkere enn en sig. Men for meg så gjør det ingenting. Er veldig fornøyd med den. Har jo nærmest sluttet å røyke. Mot min vilje nesten... :D

Ja den er på ønskelisten her også, kunne passe til jobbruk... :)

Gotvapes har en hendig liten dispenser for juice man trenger å ta med seg, siden man må fylle ofte:

http://www.gotvapes.com/index.php?main_page=product_info&cPath=68_230&products_id=1281

Lenke til kommentar

Ja den er på ønskelisten her også, kunne passe til jobbruk... :)

Gotvapes har en hendig liten dispenser for juice man trenger å ta med seg, siden man må fylle ofte:

http://www.gotvapes....roducts_id=1281

Skikkelig kul dispenser. Nå fikk jeg lyst på den også.. :)

Er litt usikker på om jeg ville brukt e-roll så mye. Den må nedi etuiet sitt etter ca 50 trekk også er jo det med fylling.. Men den ser så utrolig bra ut. :love:

Har veldig shoppingdilla ettersom jeg er ny med dette. Går vel over.. eller kanskje ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...