TheRedArmy Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Finnen tok hjem premien på hele 12 000 kroner når den norske eliten måtte se seg slått i Hearthstone-turneringen.E-SPORT: «NoRage» stakk av med seieren på Digitality X Lenke til kommentar
Riddle Tengs Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Gratulere igjen NoRage! Vell fortjent Lenke til kommentar
Puro Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Hearthstone.. er det det dere kaller eSport? Da er det ikke rart eSport går til helvette i Norge. Få på noen ordentlige competitive games, ikke kort-spill med pek-og-klikk. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Hearthstone.. er det det dere kaller eSport? Da er det ikke rart eSport går til helvette i Norge. Få på noen ordentlige competitive games, ikke kort-spill med pek-og-klikk. Om du ikke synes Hearthstone er e-sport, så har du flere gode alternativer hos oss. 1 Lenke til kommentar
SMW-_- Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Hearthstone.. er det det dere kaller eSport? Da er det ikke rart eSport går til helvette i Norge. Få på noen ordentlige competitive games, ikke kort-spill med pek-og-klikk. Var god underholdning den finale serien der. Og det er som Hofer skriver over, flere titler du kan velge mellom på Gamer.no. DOTA 2 derimot som jeg ser du har messet om de siste årene vil aldri slå an her til lands, og jeg har spilt en del DOTA selv som er min MOBA of choice. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå