Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Der fikk jeg regning på hele oktober fra Hello enda jeg flyttet over 4. oktober... Tror kanskje du får hele oktober og november gratis hos ICE, men er noe usikker... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Ble bytte til Komplett mobil for min del, som vel er det rimeligste Telenor baserte alternativet. Valgte å gi ice et forsøk, men mangler dekning på hytta. Så da blir det uaktuelt. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Der fikk jeg regning på hele oktober fra Hello enda jeg flyttet over 4. oktober... Tror kanskje du får hele oktober og november gratis hos ICE, men er noe usikker... Hello svarte at jeg skulle betale oktober til de også kom jeg til å få november gratis fra ICE. Uten å ha tatt kontakt med ICE har jeg nå fått reklamepost om at jeg får oktober gratis hos dem. Hei hvor det går. Lenke til kommentar
Dag77 Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Søstra mi hadde Hello og er nå flyttet over til Ice.net. Hun hadde 5 GB data med Elsk abonnementet. Hun har nå bare 3 GB hos Ice, samt at prisen har gått opp. Er dette lov? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Ja. Avtalevilkårene åpner for at pris og innhold kan endres. Hvis du er misfornøyd må du bytte leverandør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå