paarsand Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Det ser slik ut i mailen, begge avtalevilkårene er vedlagt. Kan se det her: http://qobdvzzd.mnm.as/r/40134/235846836/10633?l=nb-NO om du ikke har fått mailen enda, så er det den jeg fikk hvertfall. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Finnes det reelt noen rimeligere alternativ om det eneste en er ute etter er over 0,5 gb data? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 www.mobilborsen.no - sjekk Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Er det bare jeg som må legge inn mobildata- og MMS-innstillinger manuelt ved bytte til Ice? Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 25. september 2017 Forfatter Del Skrevet 25. september 2017 Er det bare jeg som må legge inn mobildata- og MMS-innstillinger manuelt ved bytte til Ice? Stort sett alle med Iphone må det, Ice sier de må selge ett vist antall Iphone før Apple vil legge inn innstillingene deres automatisk. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Er det bare jeg som må legge inn mobildata- og MMS-innstillinger manuelt ved bytte til Ice?Stort sett alle med Iphone må det, Ice sier de må selge ett vist antall Iphone før Apple vil legge inn innstillingene deres automatisk. Jeg bruker Galaxy S7... På en iPhone var det visst bare å trykke på en link som kom i SMS og vips så ble alt fikset for en. Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 26. september 2017 Forfatter Del Skrevet 26. september 2017 Er det bare jeg som må legge inn mobildata- og MMS-innstillinger manuelt ved bytte til Ice?Stort sett alle med Iphone må det, Ice sier de må selge ett vist antall Iphone før Apple vil legge inn innstillingene deres automatisk. Jeg bruker Galaxy S7... På en iPhone var det visst bare å trykke på en link som kom i SMS og vips så ble alt fikset for en. Det hørtes rart ut. Jeg har stadig måtte legge inn innstillingene for en kollega med Iphone. Men alle med Android har gått helt automatisk. Men du har vel prøvd å sende en SMS til 8530 med kodeord: ALL Da skal du få innstillinger til sendt. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Lurer på om jeg er glemt, noen andre som ikke har fått nytt SIM enda? Prøvd å komme i kontakt med ICE, men ikke kommet gjennom. Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Lurer på om jeg er glemt, noen andre som ikke har fått nytt SIM enda? Prøvd å komme i kontakt med ICE, men ikke kommet gjennom. Jeg fikk heller ikke tilsendt nytt SIM-kort. Hello hadde fortsatt lagret min gamle addresse, og overført denne til ice. Ice satt derfor med gammel adresse i stedet for min nåværende folkeregistrerte. Regner med at de sendte kortet feil. Snakket med kundeservice, og det var visst bare å plukke opp nytt SIM på nærmeste Narvesen eller 7-eleven. Dette koster 50kr, men skulle bli refundert på neste faktura. Lenke til kommentar
Raude Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 (endret) Er det bare jeg som må legge inn mobildata- og MMS-innstillinger manuelt ved bytte til Ice? Jeg måtte gjøre det manuelt jeg også, på Android 8.0.0, men det var ikke store greier. Dette kan imidlertid skyldes at jeg kjøpte et erstatnings-SIM-kort fra Narvesen, eller ikke. Lurer på om jeg er glemt, noen andre som ikke har fått nytt SIM enda? Prøvd å komme i kontakt med ICE, men ikke kommet gjennom. Som @gravypressure påpekte så kan du kjøpe et SIM-kort på Narvesen eller 7-eleven for kr 49,- og få refundert dette beløpet på neste fakturaen, men mot kvittering da, du kan sende et bilde av denne via Facebook. Jeg får i alle fall refundert kr 98,- ettersom jeg måtte ha to nye SIM-kort, synes at denne ordningen er veldig kundevennlig siden man slipper å vente i 1-3 nye dager Endret 29. september 2017 av Stoltzekleiven Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Om det var tilfeldig eller ikke, men jeg fikk SIM rett etter at jeg hadde snakket med de. Jeg fikk opplyst at de ikke kunne gi meg noen konkret dato for overførelse. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Første uka etter flytting over til Ice har vært både frustrerende og skuffende. Samtaler som bryter, dekning som går fra full til helt fraværende. Tregt nett selv om det står den skal ha 4G på telefonen osv. Tror nok jeg ganske raskt bytter over til noen som har Telenor sitt nett igjen om dette er standaren. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Komplett mobil anbefales, må bare gå inn på min side og legge inn sperrer mot fakturering ved overforbruk av data. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Man får dobbel data og første mnd gratis som velkomsttilbud. Jeg synes dette er et bra tilbud man bør få med seg, så kan man heller bytte etter dette om man ikke er fornøyd. Husk at oppsigelsestiden hos ICE er inneværende mnd + 1 mnd, altså noe lenger enn mange av konkurrentene som kun har inneværende måned. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Komplett mobil anbefales, må bare gå inn på min side og legge inn sperrer mot fakturering ved overforbruk av data. Er de som evt er alternativet jeg ser på. Man får dobbel data og første mnd gratis som velkomsttilbud. Jeg synes dette er et bra tilbud man bør få med seg, så kan man heller bytte etter dette om man ikke er fornøyd. Husk at oppsigelsestiden hos ICE er inneværende mnd + 1 mnd, altså noe lenger enn mange av konkurrentene som kun har inneværende måned. Jeg sier nok opp ganske raskt da steder jeg er avhengig av å ha dekning, og jeg har hatt full dekning frem til nå er jeg uten forbindelse overhodet. Vil jo uansett måtte bruke velkomsttilbudet om jeg sier opp nå. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Er det bare jeg som må legge inn mobildata- og MMS-innstillinger manuelt ved bytte til Ice?Stort sett alle med Iphone må det, Ice sier de må selge ett vist antall Iphone før Apple vil legge inn innstillingene deres automatisk. Jeg bruker Galaxy S7... På en iPhone var det visst bare å trykke på en link som kom i SMS og vips så ble alt fikset for en. Det hørtes rart ut. Jeg har stadig måtte legge inn innstillingene for en kollega med Iphone. Men alle med Android har gått helt automatisk. Men du har vel prøvd å sende en SMS til 8530 med kodeord: ALL Da skal du få innstillinger til sendt. Da jeg sendte denne SMSen fikk jeg bare melding tilbake om å fylle inn flere felter manuelt. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Lurer på om jeg er glemt, noen andre som ikke har fått nytt SIM enda? Prøvd å komme i kontakt med ICE, men ikke kommet gjennom. De hadde en gammel adresse på meg, og selv om jeg ringte Hello for å oppdatere så mener jeg den ble sendt dit og ikke til der jeg bor nå. Men jeg har ikke hatt problemer med å komme gjennom til Ice. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Finnes det reelt noen rimeligere alternativ om det eneste en er ute etter er over 0,5 gb data? Kontantkort fra feks. Talkmore hvor du får kjøpt datapakker. Alternativt Telipol som har tilbyr abonnement tilpasset de som bruker telefonen lite. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Eller MyCall. Datapakker opp til 10 GB per måned. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Der fikk jeg regning på hele oktober fra Hello enda jeg flyttet over 4. oktober... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå