Gå til innhold

Hello legger ned og selges til Ice ser det ut til

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, da får Ice mange nye kunder. Når flyttes kundene over?

Egentlig ikke så veldig overrasket at Hello kaster inn håndkleet, da de har gjort en rekke "feil".
For det første økte de prisene markant i forkant av EU-direktivet.
De gikk fra å være en av de billigste lavprisoperatørene til en av de dyreste, og tapte nok en god del kunder over til blant annet Komplett Mobil og Chilimobil.

Goodbye Hello!

Endret av Ziiimba
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Når Nadir overtok Xito ble det rett etter slått sammen med Hello. Når Nadir kom inn i Hello så skjer dette....

Lenke til kommentar

Jeg tror det er veldig viktig at ICE blir store nok og slik at de kan sloss mot Telenor og Telia. Hvis de ikke vokser så er det nok over for ICE også ganske snart og da er det slutt på konkurransen i telemarkedet for denne gang. Hvis en mobil opperatør skal kunne presse de to store på pris så må de nok ha eget nett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg tror det er veldig viktig at ICE blir store nok og slik at de kan sloss mot Telenor og Telia. Hvis de ikke vokser så er det nok over for ICE også ganske snart og da er det slutt på konkurransen i telemarkedet for denne gang. Hvis en mobil opperatør skal kunne presse de to store på pris så må de nok ha eget nett.

Ja, tror jeg går over til ICE fordi jeg ønsker mer konkurranse. Prisene er jo ikke så hakkende gale, men det frister ikke med det kaoset man så sist, og som Chili nå sliter med.

Lenke til kommentar

Ja, tror jeg går over til ICE fordi jeg ønsker mer konkurranse. Prisene er jo ikke så hakkende gale, men det frister ikke med det kaoset man så sist, og som Chili nå sliter med.

Virker som det aller meste er på stell nå. De fleste klager går på manglende dekning i utlandet, som ikke går helt på skinner.

Det kan løses ved å sette SIM-kortet i en roamingmodus og/eller søke etter nett manuelt.

Og har man iPhone må man oftest legge inn data/MMS-innstillinger etter en tur utenfor Norges grenser.

De mangler muligheten for tvillingsim og datasim, men sistnevnte skal komme i høst.

Lenke til kommentar

Jeg ytret klart og tydelig min misnøye til at Hello tullet det til i vår. De stod på sitt, og nå har det gått dukken. Dessverre for alle medarbeiderne som nå sitter der uten jobb. Det Hello hadde, var god service. Synd det gikk som det gikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Har lurt lenge på om 3 kjøper hele ICE-butikken i Norge, Sverige og Danmark. Det er liksom noe med at 3 mangler Norge i porteføljen sin, og at ICEs rene 4G450-nett i Danmark og Sverige muligens ikke kan overleve alene. 3 + ICE virker som et perfekt ekteskap.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...