Bombasa Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 (endret) Ser ut som Hello legger ned til selger kundene til Ice https://www.insidetelecom.no/artikler/hello-kaster-inn-handkledet/397206 Endret 11. juli 2017 av Bombasa Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 11. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2017 https://www.insidetelecom.no/artikler/hello-kaster-inn-handkledet/397206 Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 (endret) Wow, da får Ice mange nye kunder. Når flyttes kundene over?Egentlig ikke så veldig overrasket at Hello kaster inn håndkleet, da de har gjort en rekke "feil".For det første økte de prisene markant i forkant av EU-direktivet.De gikk fra å være en av de billigste lavprisoperatørene til en av de dyreste, og tapte nok en god del kunder over til blant annet Komplett Mobil og Chilimobil.Goodbye Hello! Endret 11. juli 2017 av Ziiimba 2 Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 11. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2017 (endret) "Ice forventer at overføringen av kundene starter opp etter ferien, og at den skal være ferdigstilt i oktober." Endret 11. juli 2017 av Bombasa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 https://www.insidetelecom.no/artikler/hello-kaster-inn-handkledet/397206 Hvordan kom du gjennom betalingsmuren? Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 11. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2017 https://www.insidetelecom.no/artikler/hello-kaster-inn-handkledet/397206 Hvordan kom du gjennom betalingsmuren? Aner ikke... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Trist at det blir færre rimelige leverandører med Telenordekning. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 (endret) https://www.digi.no/ Den gir url til inside telecom artikkelen noen har vel delt ut den, kanskje feil og gi alle tilgang til dette? Endret 11. juli 2017 av LMH1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Når Nadir overtok Xito ble det rett etter slått sammen med Hello. Når Nadir kom inn i Hello så skjer dette.... Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Jeg kom rett inn på artikkelen via nyhetslinkene på toppen av forumet. Det er jo spennende at Ice blir større, men har ikke det store forhåpningene til at det skjer så altfor mye med balansen. Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 11. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2017 Jeg tror det er veldig viktig at ICE blir store nok og slik at de kan sloss mot Telenor og Telia. Hvis de ikke vokser så er det nok over for ICE også ganske snart og da er det slutt på konkurransen i telemarkedet for denne gang. Hvis en mobil opperatør skal kunne presse de to store på pris så må de nok ha eget nett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Jeg tror det er veldig viktig at ICE blir store nok og slik at de kan sloss mot Telenor og Telia. Hvis de ikke vokser så er det nok over for ICE også ganske snart og da er det slutt på konkurransen i telemarkedet for denne gang. Hvis en mobil opperatør skal kunne presse de to store på pris så må de nok ha eget nett. Ja, tror jeg går over til ICE fordi jeg ønsker mer konkurranse. Prisene er jo ikke så hakkende gale, men det frister ikke med det kaoset man så sist, og som Chili nå sliter med. Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Ja, tror jeg går over til ICE fordi jeg ønsker mer konkurranse. Prisene er jo ikke så hakkende gale, men det frister ikke med det kaoset man så sist, og som Chili nå sliter med. Virker som det aller meste er på stell nå. De fleste klager går på manglende dekning i utlandet, som ikke går helt på skinner. Det kan løses ved å sette SIM-kortet i en roamingmodus og/eller søke etter nett manuelt. Og har man iPhone må man oftest legge inn data/MMS-innstillinger etter en tur utenfor Norges grenser. De mangler muligheten for tvillingsim og datasim, men sistnevnte skal komme i høst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Hvor mange kunder har ICE? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Jeg ytret klart og tydelig min misnøye til at Hello tullet det til i vår. De stod på sitt, og nå har det gått dukken. Dessverre for alle medarbeiderne som nå sitter der uten jobb. Det Hello hadde, var god service. Synd det gikk som det gikk. Lenke til kommentar
Mixen Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Det blir i tilfelle bytte til Komplett eller ett eller annet med Telenordekning Ice og/eller Telia er ikke aktuellt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Ingen nyhet om dette på hello.no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 (endret) Har lurt lenge på om 3 kjøper hele ICE-butikken i Norge, Sverige og Danmark. Det er liksom noe med at 3 mangler Norge i porteføljen sin, og at ICEs rene 4G450-nett i Danmark og Sverige muligens ikke kan overleve alene. 3 + ICE virker som et perfekt ekteskap. Endret 12. juli 2017 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Byttet selv til Chili i vår grunnet Hello sitt prishopp fra 299,- til 449,-. Vil tro flere forlot skuten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå