hodetunderarmen Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 hvorfor får jeg vertikale striper på bildene jeg scanner? Nå går jeg i fistel snart! Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Denne posten din sier jo ingen ting. Hva med å fortelle oss hvilken scanner du har, programvaren du bruker, og ikke minst hva slags bilder du forsøker å scanne. Så kan kanskje noen komme med gode innspill. Lenke til kommentar
hodetunderarmen Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 har en Mustek 600cp, og jeg bruker det programmet jeg fikk med som heter iphoto plus. prøver å scanne et fotografi som er tatt med et vanlig kamera! Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Får du striper selv om du scanner med høy oppløsning (mer enn 300 dpi)? (Har ikke prøvd Mustek eller iphoto, selv så det er bare på generell basis forslagene gis) Lenke til kommentar
hodetunderarmen Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 ja, har prøvd både 300 og 600 og med samme resultat. noen som har hatt samme problem eller? kan det være hw feil, den har jo funka før. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Kan være hardware feil. Prøvd å se om "scannerlyset" går jevnt og ikke hakket. Har du mulighet til å teste scanneren på en annen pc så gjør det. Slik at du da kan bekrefte eller avkrefte at det selve scanneren det er feil på. Lenke til kommentar
hodetunderarmen Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 er ikke helt sikker på hva du mener men det lyset som scanner bildet blinker jevn og trutt et stykke, så stopper det, for så å begynne igjen. det virker normalt, tror det er buffering når den stopper, men det spiller vel ikke noe stor rolle! Lenke til kommentar
hodetunderarmen Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Fant en løsning!! endret innstillingen for paralellporten i bios fra "normal" til "'EPP" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå