Gå til innhold

Hvilket kort vil jeg få tilbake?


sindre313

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har tenkt å sende inn mitt Sapphire Radeon 9800 Pro 128MB p.g.a artifacts uten at jeg har klokket. Jeg kjøpte det på komplett og lurer på hvilket kort jeg mest sannsynlig vil få tilbake, siden de har sluttet å selle 128MB versionen? :dontgetit:

Du får garantert ikke et kort som er billigere ihvertfall, mest sannsynlig et ati. Men du kan jo ringe inn og spørre, og hvis du ikke er fornøyd kan du spørre om å bytte med et du liker og betale et mellomlegg.

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har tenkt å sende inn mitt Sapphire Radeon 9800 Pro 128MB p.g.a artifacts uten at jeg har klokket. Jeg kjøpte det på komplett og lurer på hvilket kort jeg mest sannsynlig vil få tilbake, siden de har sluttet å selle 128MB versionen?  :dontgetit:

Du får garantert ikke et kort som er billigere ihvertfall, mest sannsynlig et ati. Men du kan jo ringe inn og spørre, og hvis du ikke er fornøyd kan du spørre om å bytte med et du liker og betale et mellomlegg.

jeg kjøpte det for 3800,-

trur du jeg kan få eit hercules tilbake???

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har tenkt å sende inn mitt Sapphire Radeon 9800 Pro 128MB p.g.a artifacts uten at jeg har klokket. Jeg kjøpte det på komplett og lurer på hvilket kort jeg mest sannsynlig vil få tilbake, siden de har sluttet å selle 128MB versionen?  :dontgetit:

Du får garantert ikke et kort som er billigere ihvertfall, mest sannsynlig et ati. Men du kan jo ringe inn og spørre, og hvis du ikke er fornøyd kan du spørre om å bytte med et du liker og betale et mellomlegg.

jeg kjøpte det for 3800,-

trur du jeg kan få eit hercules tilbake???

Jeg tror du kan få velge et kort til prisen av det kortet ditt koster _nå_, men jeg tror det skal funke fint med å betale et mellomlegg til eventuellt Hercules. Er ikke helt sikker men.. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg fikk mitt i retur !! Etter en rekke problem med mitt Radeon AIW 9700 pro kunne det ikke falle meg inn att Komplett ikke ville godta minn retur ! men det gjorde de med den begr. ingen feil. Så ha ikke forstore forventninger!!. :thumbdown:

Finner ikke komplett feil, så kan det jo være et problem med resten av pcen din, det kan være lite kompatibelt osv..VIA og SiS brikkesett har slitt mye med Radeon, og alt annet med AGP 8x for æ være ærlig.

Lenke til kommentar
Jeg fikk mitt i retur !! Etter en rekke problem med mitt Radeon AIW 9700 pro kunne det ikke falle meg inn att Komplett ikke ville godta minn retur ! men det gjorde de med den begr. ingen feil.  Så ha ikke forstore forventninger!!. :thumbdown:

Finner ikke komplett feil, så kan det jo være et problem med resten av pcen din, det kan være lite kompatibelt osv..VIA og SiS brikkesett har slitt mye med Radeon, og alt annet med AGP 8x for æ være ærlig.

jeg ser tydelig artifacts i 3dmark03, ikke overalt men noen plasser. og når jeg spiller filmer blir det helt løye bilde av og til (bare en liten del av skjermen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...