RuneTh666 Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 (endret) Finnes det tegneprogram som på enkel måte viser (omtrentlig) materialforbruk eller blir det f.eks å lage blokk for trebord (plank) i de forskjellige lengder som skal brukes og slå av/på lag for regne ut hvor mye som går med av materialer? Uten at jeg skal skryte på meg at jeg er god tekn.tegner så har jeg brukt AutoCAD en god del men til maskinteknisk deler og ventilasjon men nå skal jeg tegne ett enkelt uthus og vil ha noenlunde kontroll på hva jeg trenger fordi det blir mye slit å frakte deler opp eller ned til området Endret 11. juli 2017 av RuneTh666 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Mener at Fusion360 har den funksjonen og det er gratis til privat bruk https://www.autodesk.com/products/fusion-360/overview Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 13. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2017 Takk for det. Jeg prøver. Vært så vidt innom det nå og det virker som det er mer for teknisk tegning ved første øyekast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå