Makky Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Er interessert i å få registrert trimmingen i vognkortet, spesielt nå som HK avgiften er borte.Det er snakk om BMW sin egen trimming, så TUV papirer følger med, som bekrefter at avgass osv ikke er endret.Denne trimmingen ble utført for 1 år siden.Men er det noen som vet om jeg kan risikere noen overraskelse fordi dette ble gjort før den nye regelen ble innført og først "registreres" nå? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Med tuv papirer er det vell egt bare å møte opp med effekt papirer og tuv og få dem til å skrive det inn. Kan lønne seg å sende mail flrst Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Er ikke bare å møte opp. Du må bestille time. Ofte 4-5 ukers ventetid. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Vet det men mente du trenger ikke snakke mye med de i forveien Lenke til kommentar
Makky Skrevet 23. august 2017 Forfatter Del Skrevet 23. august 2017 Takk, jeg vet at jeg kun trenger å møte opp med de riktige papirene.Det som også er et krav, er å vise at montering er gjort på verksted, og den vil vise at det er utført en stund før regelendringen.Så hvordan vil SVV reagere når monteringsdato har vært tidligere? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 4. september 2017 Forfatter Del Skrevet 4. september 2017 Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå