Raphaug Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Har aldri vært problem med den, før nå i det siste Når jeg starter kommer den til dit jeg skal logge inn, men da ser jeg bare et glimt av logon screen. Det kommer et pip og data`n starter på nytt. Hva kan dette komme seg av? Har et Abit NF7-S v2.0! Noen som vet hva det kan være? PLISA hjelp meg! KOSA! Lenke til kommentar
Deal! Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 er pc1 din overklokket?? Lenke til kommentar
Bergtora Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Høres litt ut som det viruset jeg hadde for et par måneder siden... Fant ikke ut hva det var, hadde med meg win xp cd hjem den dagen fordi jeg hadde planlagt å formatere(bra timing)... Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 er pc1 din overklokket?? Jupp, den er(var) det men jeg satte den tilbake siden det ikke funket Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Høres litt ut som det viruset jeg hadde for et par måneder siden... Fant ikke ut hva det var, hadde med meg win xp cd hjem den dagen fordi jeg hadde planlagt å formatere(bra timing)... Virus? DU formaterte og la inn windows på nytt du? Tror jeg gjøre det jeg og in that case.. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 på mitt nf7-s var det tt volcano 11 som var feilen... heiv på en annen kjøler så slutta pipinga og alt funka fint Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 på mitt nf7-s var det tt volcano 11 som var feilen... heiv på en annen kjøler så slutta pipinga og alt funka fint Ahh, har hørt snakk i at Tt Volcano 11 er skyld i mye tull :\ Tror jeg tester med annen kjøler, og lar dere høre resultat! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 har du slått på shut down pc when cpu fan fail? i bios? prøv i såfall å slå denne av. Hadde selv dette problemet da jeg bruker en spenningsregulator på viften, maskinen restarta når den ikke klarte å registrere hatsigheten Lenke til kommentar
sindre313 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 har du slått på shut down pc when cpu fan fail? i bios? prøv i såfall å slå denne av. Hadde selv dette problemet da jeg bruker en spenningsregulator på viften, maskinen restarta når den ikke klarte å registrere hatsigheten ja, det samme skjedde med meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå