Gunfreak Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Etter å fått googla meg frem til noe jeg kan bruke til min 360 kontroller med ledning. Prøver jeg å finne det i en norsk butikk, men får bare opp hundrevis av løsninger for tråløs kontroller. Søkte på komplett også, men de finner ikke noe. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Er vel lite muligheter for kablet 360 kontroller. Kjøper du en One kontroller kan du bruke microusb. Om du går for utenlandsk butikk så koster det 25kr for en trådløs reciever. Har en slik selv. Fungerer bra med opptil 4 stikker, og bruker windows sin innebygde driver. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Microsoft sin kontroller med fast ledning sender signaler over USB og trenger ikke trådløsmottaker. Er ledningen avtagbar går signalene trådløst uansett om kabel er i eller ikke. Uorginale mottakere for trådløs er litt hit and miss da en del av dem ikke er 100% kompatible med alle kontrollerene. Mindre heft og plunder med de originale. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Jeg kan sikkert ha missforstått, men jeg tror han snakker om en slik adapter som dette. Kanskje den han har er forsvunnet, eller spist av katten? Hvorfor han i så fall ikke bare bestiller den fra Ebay eller Amazon er en annen sak. Kanskje han håpet å finne den i Norge så den kunne leveres litt raskere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå