Niram Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Hei, Kjøpte en ks7005 55" i fjor. Superfornøyd med tv-en, men er en ting som for meg virker helt merkelig; hvordan i all verden skal man vaske denne tv-en? UANSETT hva jeg gjør så blir det merker i anti-glare coatingen på tv-en. Ser nesten ut some vaskeriper/striper over store deler av tv-en. Vi har enten brukt medfølgende "brilleklut" eller en lett fuktig mikrofiberklut. Gamle tven vår på 10 år ser fortsatt strøken ut, men samsungen ser ikke ut i sollys. Foreløpig er det ikke synlig når den står på, men blir vel sikkert det etterhvert.. Så, hva er trikset? Erfaringer? Må være no alvorlig gæærnt med overflaten på disse tv-ene.. Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Har nå bare generelt brukt sånn sprayboks med tørkeklut på sida som er laget for lcd pc skjermer, og nå i det siste har jeg bare brukt en sånn screen buddy som dem selger på elkjøp. Gjør nå jobben og fungere fint på mobil/pc/tv også https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tilbehor-lyd-og-bilde/SBUDDY15/screen-buddy-skjermrens-sbuddy15 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Jeg bruker denne https://www.netonnet.no/art/lyd-og-bilde/tilbehor/skjermrens/andersson-cleaningkit/167102.11460/ Meget bra greier. Når man vasker skjermen så må man "polere" litt, det funker ikke å spraye på og tørke vekk. Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Litt vann på en micro fiber klut fungerer bra, spray aldri noe direkte på en tv kun på kluten. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2017 Men har dere samme tv-en? Har som sagt aldri hatt problem før, men denne er helt ekstremt skjør. Umulig å få de vekk :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå