KBG Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Jeg vurderer å søke meg inn på bachelor i marinteknisk drift. Jeg ser at matte er en av fagene, så det jeg lurer på er hvor vanskelig den matten er? Jeg har alltid slitt med matte og har også dyskalkuli, så er litt usikker på om dette er studiet for meg.... Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 En venn av meg studerer nautikk (som for såvidt er på samme skute som maskin), og sier at matten er veldig praktisk rettet. Regner med at dette gjør det litt enklere hvis du sliter med matte. Lenke til kommentar
KBG Skrevet 11. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2017 En venn av meg studerer nautikk (som for såvidt er på samme skute som maskin), og sier at matten er veldig praktisk rettet. Regner med at dette gjør det litt enklere hvis du sliter med matte. Lenke til kommentar
KBG Skrevet 11. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2017 En venn av meg studerer nautikk (som for såvidt er på samme skute som maskin), og sier at matten er veldig praktisk rettet. Regner med at dette gjør det litt enklere hvis du sliter med matte. Takk for svar Lenke til kommentar
whitejack Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Ble det marinteknisk drift? Tror elektroen er det de fleste sliter med, matten tror jeg er det samme som nautisk linje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå