Eirik_R Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 må pakke inn kabinettet i gavepapir nå til jul til påske er det største type påskeegg, og inn i med full maskin Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 hva med å la seg inspirere av denne Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Gomfs skrev: jeg har 42stk pentium 1, noen 486dx2/4 og noen par med pentium av den typen som ikke kunne regne ut kvad.roten av 2 . tilsammen 138 stk cpuer. Fin liten samling det der Hvor har du fått alle fra? Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 jeg har 42stk pentium 1, noen 486dx2/4 og noen par med pentium av den typen som ikke kunne regne ut kvad.roten av 2 . tilsammen 138 stk cpuer. ER DETTE NOK JULEPYNT FOR ET JULETRE? få no en da... har et lite juletre her som trenger litt mere pynt.. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 [quote name='Quietman' date='07/12/2003 : 10:16'] [quote name='FrenChie' date='07/12/2003 : 01:29'] [quote name='Quietman' date='06/12/2003 : 21:25'] [quote name='Jvla Halvsame' date='06/12/2003 : 20:50'] På TG må man nesten lage noe rundt påskeharen da:) [/quote] eller ([i]litt[/i] mer seriøst forslag): PC inni et påskeegg kunne vært morsomt [/quote] Er påskeegg så store [/quote] Du får ganske så store påskeegg... og jeg så et annet sted på forumet her at en fyr hadde bygd en operativ Windows XP maskin, med CD-ROM, inn i esken som Windows XP kom i! Men... detta er off-topic... er jo snart jul! [/quote] den her mener du?? [url="http://www.mini-itx.com/projects/windowsxpbox/"]http://www.mini-itx.com/projects/windowsxpbox/[/url] Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 den her mener du?? http://www.mini-itx.com/projects/windowsxpbox/ Jepp... nettopp den der Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) den her mener du?? http://www.mini-itx.com/projects/windowsxpbox/ Jepp... nettopp den der den va litt fun da.. trur jeg ska fixe meg noe mindre kabineett jeg å orker ikke å drass på pc på 30kg og en skjerm på 20 og et høytallersett på tja... 4x 1.5kg + en sub på 15-20kg... Endret 8. desember 2003 av Zer0z Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 eller hva med og lage et jule tre av katoder osv.? Så et jule tre i byen i dag som var lagd av neonwire... stilig! da tenkte jeg: hva med å kjøpe inn en masse grønne katoder, en 550W PSU og noe til å "hot-wire" PSU med slik at den starter! kan jo bli litt stilig! Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 eller (litt mer seriøst forslag): PC inni et påskeegg kunne vært morsomt Bortskjemt eller? Hvis jeg maser i 1 måned før påsketid, får jeg kanskje påskeegg på størrelse med et vanlig hønseegg Lenke til kommentar
razer Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Har nettopp pynta vinduet mitt med 4 katoder Alt for å ta oppmerksomheten bort fra naboen :!: Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg er på tur til å henge ut fuglekassa mi; ..må jo tenke litt på dompapen oxo Lenke til kommentar
Hummbugg Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 drittøff den der tempezzzt noen som lurte på hvor jeg har skaffa alle cpu'ene mine jeg samler, så de fleste er av sjeldne typer(ibm,philips,toshiba,motorla! osv.) har også hatt jobb på et renovasjon-anlegg en sommer (som betyr ca 20 pc om dagen ) Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Jeg er på tur til å henge ut fuglekassa mi;..må jo tenke litt på dompapen oxo Genial fugle kasse Misunner dompapen Endret 10. desember 2003 av FrenChie Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 eller (litt mer seriøst forslag): PC inni et påskeegg kunne vært morsomt Bortskjemt eller? Hvis jeg maser i 1 måned før påsketid, får jeg kanskje påskeegg på størrelse med et vanlig hønseegg kanskje ikke så rart at du får så lite egg når du maser så mye da? Lenke til kommentar
Dings Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Fuglekassen var genial Ang. julepynting mekket Fjøslukt og jeg denne lille saken i fjor.. Ikke noe stort, men det er da pyntet til jul i hvert fall Skap julesteming folkens og mod i vei! Dings Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 eller (litt mer seriøst forslag): PC inni et påskeegg kunne vært morsomt Bortskjemt eller? Hvis jeg maser i 1 måned før påsketid, får jeg kanskje påskeegg på størrelse med et vanlig hønseegg kanskje ikke så rart at du får så lite egg når du maser så mye da? Hvis jeg maser.... Bare hvis. Siden jeg da ikke maser, så veloppdratt som jeg er , så får jeg ikke noe. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Fuglekassen var genial Ang. julepynting mekket Fjøslukt og jeg denne lille saken i fjor.. Ikke noe stort, men det er da pyntet til jul i hvert fall Skap julesteming folkens og mod i vei! Dings er nokk det nærmeste innen julemod intill videre... Dings sin.. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Idèen om påskeegget er allerede utført. Et par venner av meg har laget en fullt operativ webserver i et ganske stort påskeegg. Skal spørre om tillatelse til å poste disse her så får dere se. Ellers har du jo en julemod fra for et par år siden på www.moddingzone.com , som fikk mye pepper rundtomkring fordi den var så "latterlig". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå