Gå til innhold

"julepc"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har 42stk pentium 1, noen 486dx2/4 og noen par med pentium av den typen som ikke kunne regne ut kvad.roten av 2 :scared: . tilsammen 138 stk cpuer.

ER DETTE NOK JULEPYNT FOR ET JULETRE? :xmas:

få no :dribble: en da... har et lite juletre her som trenger litt mere pynt..

Lenke til kommentar
[quote name='Quietman' date='07/12/2003 : 10:16'] [quote name='FrenChie' date='07/12/2003 : 01:29'] [quote name='Quietman' date='06/12/2003 : 21:25'] [quote name='Jvla Halvsame' date='06/12/2003 : 20:50'] På TG må man nesten lage noe rundt påskeharen da:) [/quote]
eller ([i]litt[/i] mer seriøst forslag): PC inni et påskeegg kunne vært morsomt ;) [/quote]
Er påskeegg så store :p [/quote]
Du får ganske så store påskeegg... og jeg så et annet sted på forumet her at en fyr hadde bygd en operativ Windows XP maskin, med CD-ROM, inn i esken som Windows XP kom i! ;)

Men... detta er off-topic... er jo snart jul! :xmas: [/quote]
den her mener du??
[url="http://www.mini-itx.com/projects/windowsxpbox/"]http://www.mini-itx.com/projects/windowsxpbox/[/url]
Lenke til kommentar
eller (litt mer seriøst forslag): PC inni et påskeegg kunne vært morsomt ;)

Bortskjemt eller? Hvis jeg maser i 1 måned før påsketid, får jeg kanskje påskeegg på størrelse med et vanlig hønseegg :(

kanskje ikke så rart at du får så lite egg når du maser så mye da? :roll:

Hvis jeg maser.... Bare hvis. Siden jeg da ikke maser, så veloppdratt som jeg er :), så får jeg ikke noe. :(

Lenke til kommentar

Idèen om påskeegget er allerede utført. Et par venner av meg har laget en fullt operativ webserver i et ganske stort påskeegg. Skal spørre om tillatelse til å poste disse her så får dere se. Ellers har du jo en julemod fra for et par år siden på www.moddingzone.com , som fikk mye pepper rundtomkring fordi den var så "latterlig". :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...