Roar Kneppen Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Arkitektur 728 og 729 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Lidt som et postkort her af en slags ..farverigt..men på en god måde..der kommer en god dybde i billedet når man kikker ind i byen her på billede 2...fungere fint ..efter min mening :-) vh Suss Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Fine dokumentasjoner i sedvanlige rike farger Lenke til kommentar
Arnfinn....... Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Hvilket bildebehandlingsprogram bruker du?? Synes fargene blir alt for voldsomme, finner ikke helt ut av dette, beklager. Arnfinn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2017 Hvilket bildebehandlingsprogram bruker du?? Synes fargene blir alt for voldsomme, finner ikke helt ut av dette, beklager. Arnfinn Det kommer av at du ser på bildene og vil ha dokumentale bilder mens jeg befinner meg i sjiktet mellom maler og fotograf. Bruker kamera som maleren ute i felten og lager mine bilder i redigeringen. Jeg overlatter til de som er spesialister på det å kopiere virkeligheten. Sluttet å skru og stille på kamera på -80 tallet. Eksponerer i RAW med vidt intstilt automatisk ISO og gjør resten i ps CC. Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Ja, jeg ser at du spare ikke på metting men det er flott for det. jeg kunne tenk meg at folk kunne male huset som du presenterer her. Kampen er en flott by i Oslo ;-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Veggpryd, begge versjoner, og som du selv beskriver i sjiktet mellom fotografi og maleri. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Ble riktig flott og fargesprakende dette, liker Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Jo da, dette funker fint det. Du drar godt i spakene, men det er vi vant til og ser på bildene dine mer som kunst enn som foto. Likte V2 best, fin dybde der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg