Håvard Hofstad Ruud Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Her er våre favorittøyeblikk fra sommerens speedrun-fest.Fikk du med deg disse høydepunktene fra Summer Games Done Quick? Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 SGDQ var stort sett gudd i år, bare synd de er veldig stramme på hva folk får si/gjøre på stream. Det kan ødelegge bra kommentering (ref Bonesaw JaknDaxter race). Kan også anbefale Any sin Link to the Past video fra i år, der er også kommenteringen dritbra. 1 Lenke til kommentar
maatzu Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Jeg vil gi en anbefalning å ta en titt på Titanfall 2 og Freedom Planet speedrunnene. Begge spillene hadde noe av den beste kommenteringen jeg fikk med meg på AGDQ i år. Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Super Mario 64 med Cheese05 er en fryd for øyet. Og som nevnt av Slovpeis: en herlig gjeng i sofaen under LttP! Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Kingdom Hearts er alltid god stemning på GDQ. Kule strategier, flinke kommentatorer og en og annen Disney-låt. Skader heller ikke at det er knallgode spill. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 SGDQ var stort sett gudd i år, bare synd de er veldig stramme på hva folk får si/gjøre på stream. Det kan ødelegge bra kommentering (ref Bonesaw JaknDaxter race). Kan også anbefale Any sin Link to the Past video fra i år, der er også kommenteringen dritbra. Bonesaw fortalte 200,000 personer at de skulle spamme twitter-kontoen til Canadian Airlines. Han ble ikke stengt fra å submitte spill til GDQ i et år for vitser. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå