jarle-60 Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 På vei hjem Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Herlig lys og farger der jeg ville halvert himmelen og kutta vekk wiren eller hva det nå er til høyre i bildet. Roar Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Flott bilde med fine farger. Er enig med Roar om kutt. mvh Keshav Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Som Roar nevner flott lys og farger. Ser det er litt urolig sjø, du er vel et godt stykke fra land vil jeg tro. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Tauet eller wire'en synes jeg skal være der, den gjør bildet til noe annet enn "bare" et solnedgangsbilde med fyr. (selv om det kan være fint det også) En får litt mer inntrykk av at dette er tatt fra båt og ikke fra land. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 14. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2017 Herlig lys og farger der jeg ville halvert himmelen og kutta vekk wiren eller hva det nå er til høyre i bildet. Roar Takker for kommentar , wiren lot jwg være med bevist. Dette fordi det skulle vise et holdepunkt fra båten. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 14. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2017 Flott bilde med fine farger. Er enig med Roar om kutt. mvh Keshav Takker for det, wiren we bevist tatt med i bildet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 14. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2017 Flott bilde med fine farger. Er enig med Roar om kutt. mvh Keshav Takker Ragnar, ja det er Svenner fyr og vi er på vei inn til Sandefjord. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 14. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2017 Tauet eller wire'en synes jeg skal være der, den gjør bildet til noe annet enn "bare" et solnedgangsbilde med fyr. (selv om det kan være fint det også) En får litt mer inntrykk av at dette er tatt fra båt og ikke fra land. Takker Helene og vi tenker helt likt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg