InToRv Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Les litt her: http://www.blackdragonblog.com/ Jeg er rimelig sikker på at alle gutter med litt selvrespekt og introspeksjon er enig med det denne mannen skriver. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Joda, de siste tusen årene har det vært mange som har blitt eldre enn 40. Evolusjon tar ikke så lang tid som du tror. Se hva mennesker har klart å avle frem av hunder på kort tid. Anonymous poster hash: 060c0...2c4 Monogamiet er jo også bare noen få skarve hundre år gammelt, så med mindre du tillegger evolusjon nærmest gudegitte krefter er du helt ute på viddene her. Evolusjon fungerer ikke slik du ser ut til å tro det fungerer. Skarve 10.000 til 5000 år gammelt mener du vel... Jeg var unøyaktig. Monogami i den formen vi kjenner det i dag. Det er også primært i den vestlige verden at monogami er normen, noe som ville vært rart om monogami var spesielt biologisk favorisert. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Det er jo ikke ulovlig. Men det har jo noe med tillit å gjøre. Det skaper en slags trygghet når man klarer å holde seg tro til én person over lang tid. Det skaper trygghet. Men noen liker å holde det "lett og åpent". De som blir lidende er barna. Lenke til kommentar
Frankly Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Tror dette kan ha noe å gjøre med at hormonendringene som , hos kvinner i løpet av 40-årene, ikke bare gjør de mindre fertile, men ofte også mindre interessert i menn. I denne alderen er det oftest kvinnen som tar initiativet til skilsmisse/samlivsbrudd og går sjeldnere inn i nye forhold enn menn etter det. Noen velger også å bli værende i samlivet, selv om deres lidenskap har "kjølnet ned". Menn kan da føle behov for å få bekreftelse et annet sted. Her er det selvfølgelig mange unntak, men tror likevel at dette gjelder for en god del. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2017 Kvinner er i sin seksuelle høyalder når hun er rundt 40 år. Dersom kvinner tar initiativ til samlivsbrudd ondene alderen, så er det ofte at hennes seksuelle drifter ikke blir fulgt av mannen. Kvinner gjennomgår hormoner i sving flere ganger (i prepubertet, pubertet og overgangsalder) og alle disse gangene utforsker de (aldersadekvat) egen seksualitet. At menn finner seg yngre damer er vel fordi de ofte er litt umodne når de kommer ut av et langvarig forhold. Og i tillegg er det sånn at om de ikke er umodne, så treffer de evt damer som har hus, jobb og barn om de skal treffe en på sin egen alder og de er ikke tilgjengelige like mye som yngre damer uten barn (spesielt uten barn). Ofte tar det fort slutt fordi den yngre dama vil ha familie eller hun har utnyttet mannen lenge nok. Når menn avslutter ekteskap eller samboer eller hva det er, så tror jeg de ofte (som kvinner) er litt "underernært" seksuelt og ender opp med å finne en som er lett tilgjengelig. Yngre damer er jo ofte penere enn damer på 40, så det er vel naturlig at de ser på damer som er under 30. Og dermed mer naturlig at de da ender opp med ei som er i den alderen. Menn på 60 sjekker opp damer på 40 og menn på 80 sjekker opp Anne Nicole, men hvorfor de gjør det vet jeg ikke. Kanskje er de så seksuelt frustrerte at alt som er sex er bedre enn kona... men det er jo ikke generelt at damer på 40 blir forlatt av en mann som finner ei på 20. Det tror jeg skjer sjelden. Anonymous poster hash: b4cf3...3e2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2017 Skjønner ikke dette higet etter en som er så mye yngre... Selv er jeg bare 30, men ei på 20-22 ville vært for ung for meg å inngå et forhold til. Anonymous poster hash: c555f...786 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2017 Skjønner ikke dette higet etter en som er så mye yngre... Selv er jeg bare 30, men ei på 20-22 ville vært for ung for meg å inngå et forhold til. Anonymous poster hash: c555f...786 Damer på din alder er fortsatt fertile. Det samme gjelder ikke damer 40-50. Anonymous poster hash: 060c0...2c4 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Menn i alle aldre finner unge kvinner attraktive, selv om det ikke var noen biologisk forklaring(som jeg ikke tør påstå noe om) ville jo menn gått for yngre kvinner da de er mer attraktive.. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 (endret) Eldre kvinner kan være vel så attraktive hvis de er velholdte. Ei 45 år gammel kvinne med villa og penger er mer attraktiv enn ei på 20 som bor hjemme hos mor. Endret 26. juli 2017 av BadCat Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 (endret) Eldre kvinner kan være vel så attraktive hvis de er velholdte. Ei 45 år gammel kvinne med villa og penger er mer attraktiv enn ei på 20 som bor hjemme hos mor. Først og fremst, unntak bekrefter bare regelen. Selv om det er mulig at en eldre kvinne er mer attraktiv er det vanligvis ikke tilfellet, og det vil aldri være tilfellet at flesteparten av eldre kvinner er mer attraktive. De fleste eldre kvinner er ikke velholdte, og kvinners kropper virker til å være veldig utsatt for skade når de bare kommer litt over 30. Og så har vi det med at kvinner ikke ser nedover økonomisk, en kvinne med penger ønsker en mann med mer penger. Hvis mannen har mer penger har han ikke behov for kvinnens penger og vil heller se etter ting som utseende og personlighet, så da har fortsatt yngre kvinner en fordel. Også langt enklere å få en kvinne som bor hos mor til å flytte inn i din villa enn å få en dame som har sin egen villa til å flytte. Igjen finnes det unntak, men det er nettopp det: unntak. Endret 27. juli 2017 av Civilix 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 (endret) Unntaket som bekrefter regelen er feil oversetting. Det skal være at unntaket tester regelen. Det er mange vakre kvinner på både 40 og 50 år, eldre også for den saks skyld. Det er ikke pengene som er poenget men at ei selvstendig, suksessfull kvinne i seg selv er attraktivt. En "hjelpeløs" 20-åring mangler substans samme hvor vakker hun enn måtte være. Da er det begjæret som råder. Man får ikke personlighet av å gå skole, se på tv og bli fortalt alt man skal tenke og mene, man blir et replika. Unge, vakre mennesker er tomme skall. Endret 27. juli 2017 av BadCat Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Unntaket som bekrefter regelen er feil oversetting. Det skal være at unntaket tester regelen.(...) Nå oversatte jeg ingenting men brukte ett godt etablert norsk uttrykk, at det i utgangspunktet er feil oversatt betyr ingenting da det med åra har en annen mening på norsk enn engelsk. Jeg kunne også sagt "ingen regel uten unntak" som sier akkurat det samme, og oversetter rett til engelsk. Og før du påpeker at det er ett paradoks er jeg også fullt klar over det, men noen ganger snakker man om ting som er så åpenbare at man velger for å spare tid å bruke ett utrykk som er veldig unøyaktig da det gir ett godt nok bilde av virkeligheten. Det virker som om du hele veien prøver å vise til at det er mulig at en eldre kvinne er mer attraktiv, og det er ikke noe jeg har sagt noe mot men det er også helt uinteressant i det store bildet. Anekdoter har jeg liten interesse for. Når du ser på dataen fra forskning er det uten tvil at den støtter hva jeg påstår, trenger jeg virkelig å finne kilder for deg på dette? I så fall vil jeg forvente at du også har en kilde på din påstand etter at jeg har postet kilder. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Unntaket som bekrefter regelen er feil oversetting. Det skal være at unntaket tester regelen. Det er mange vakre kvinner på både 40 og 50 år, eldre også for den saks skyld. Det er ikke pengene som er poenget men at ei selvstendig, suksessfull kvinne i seg selv er attraktivt. En "hjelpeløs" 20-åring mangler substans samme hvor vakker hun enn måtte være. Da er det begjæret som råder. Man får ikke personlighet av å gå skole, se på tv og bli fortalt alt man skal tenke og mene, man blir et replika. Unge, vakre mennesker er tomme skall. Jeg trur man finner like mange "tomme skall" i vosken alder. Du finner mange opplyste unge personer, og nok av middeladrende folk som bare har som interesse å snakk om reality-TV. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå