Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Student trenger tips til kosttilskudd/vitamintilskudd o.l.

Anbefalte innlegg

Hei!

Grunnen til at jeg spesifiserer at jeg er student er rett og slett på grunn av at jeg har dårlig råd, studerer og ikke har tid til å lage en god og sunn rett, og det går derfor som regel i mat på hermetikk og den slags enkle retter. Føler det derfor er lurt å kanskje kjøpe noe form for tilskudd som er avgjørende for å leve et nokså "normalt liv" og få i seg det meste av det en person trenger for å fungere optimalt. Jeg har absolutt ingen peiling på kost, helse og den slags - og søker derfor litt ekspertise på hva slags type tilskudd man kan kjøpe som gir deg de fleste av vitaminene man trenger, eksempelvis tran og ting i den gata der. 

Hva er nødvendig, tips til hva man bør kjøpe? Trenger ikke tips på "enkle og kjappe" matretter og den slags for et sunt og godt kosthold, ellers takk :) Håper på seriøse svar!

Anonymous poster hash: 31e15...61d

Anonymous poster hash: 31e15...61d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+921324

Brokkoli er billig. Du kan spise en brokkoli til middag, trenger ikke engang dampe den. Så kan du spe på med litt pasta, bare for å holde metthetsfølelsen god. Ellers har Rema 1000 og Kiwi noen multivitaminer som inneholder alskens vitaminer. En pakke varer lenge, er mange brett i dem. Heter noe sånt som Collett Multitotal.

Endret av Slettet+921324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...