EskimoBob Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) AMD Athlon XP 2500+ 1.83GHz, Socket A 749,00 Overklokkingsvennlig CPU AOpen H600B Midi Tower kabinett SORT 743,00 Meget stille PSU (12cm vifte) TwinMOS 512MB DDR PC3200 729,00 Asus A7N8X-X Socket A AMD Hovedkort 685,00 nForce2 Seagate 120GB Barracuda 7200.7 Harddisk 839,00 Støysvak harddisk GlacialTech Igloo Silent Breeze 462 II 198,00 Støysvak CPU vifte Totalt: 3 943,00 Edit: kom visst litt over grensen, men med den PSU´en så tror jeg ikke det skulle bli noe å angre på. Endret 7. desember 2003 av EskimoBob Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Ville aldri kjøpt et hovedkort med via chipsett til amd. ER bare tull og tøys med de. Du kan jop prøve et demokort http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=5&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Ville aldri kjøpt et hovedkort med via chipsett til amd. ER bare tull og tøys med de. Du kan jop prøve et demokort Får ikke med I/O shield, kabler osv med demokort så det blir nok uaktuelt. Er enig at VIA ikke er det beste, men budskjettet hans tillater ikke å kjøpe et Nforce2 kort desverre, Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Det har da fått OK reviews.... så lenge man ikke klokker ekstremt. Les anm. på Anandtech! Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ville aldri kjøpt et hovedkort med via chipsett til amd. ER bare tull og tøys med de. Du kan jop prøve et demokort Får ikke med I/O shield, kabler osv med demokort så det blir nok uaktuelt. Er enig at VIA ikke er det beste, men budskjettet hans tillater ikke å kjøpe et Nforce2 kort desverre, Joda du får med Kabler. Når jeg kjøpte mitt Abit nf7-s v2.0 på komplett så var det eneste jeg ikke fikk med S-ATA kablen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå