mango123 Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Neste år skal jeg ha matte r2 og jeg sleit ganske mye i r1 og fikk ikke den beste karakteren. Hva burde jeg gjøre for å bli klar til neste år år med enda vanskeligere matte og forbedre karakteren min? Noen tips? Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 (endret) Jobbe mer, fokusere på forståelse fremfor "pugging". Repeter gjerne emnene du slet med i R1 før du starter på skolen, slik at du ikke henger etter. Lær deg å like faget. Youtube er en fin kilde til læring, fins masse videoer både på norsk og engelsk som tar opp temaene som dekkes av R2. Endret 10. juli 2017 av Marcus Halberstram Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Se youtube.Mange mattevideoer der. Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Mengdetrening hvor du sitter dag inn og dag ut med samme type oppgaver (i den kategorien du sliter). Det finnes ingen snarveier. Lenke til kommentar
Bober Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Hvis jeg var deg ville jeg ha brukt sommerferien til å repetere R1. Matematikk handler om forståelse og mengdetrening, så du burde se videoer om hvert enkelt tema og så gjøre alle oppgavene i læreboka. Ikke gå i den fellen at du bare jobber med ting du allerede kan fordi det er mest morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå