Gå til innhold

Denon Heos Homecinema vs Denon soundbar

Anbefalte innlegg

Denon Heos Homecinema vs Denon soundbar

Hva er forskjellen på disse to?

Hva er fordeler og ulemper på de?

Ser den ene koster nesten 10tusen(uten sub) ,og de andre koster 7.5tusen(med sub).

Den billigste har sub. Trenger ikke den andre dyre Denon soundbaren det? Spiller den dyre soundbaren så bra uten subben?

Endret av ray001
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Linker ja.

Den dyre

https://www.hifiklubben.no/streaming/heos-by-denon/heos-by-denon-bar-soundbartradlos-hoyttaler/

Står litt vagt synes jeg hva den ska spille.

Den "billige". Her står det mer klart hva den spiller.

https://www.hifiklubben.no/hoyttalere/hoyttalere-til-flatskjerm/heos-by-denon-heos-homecinema-soundbartradlos-hoyttaler/

Er I Spania og skal kjøpe de I en spansk butikk, så det er ikke lett å kommunisere på engelsk til selgeren her nede.

Skal ha soundbaren I Spania.

Lenke til kommentar

Den med sub er det test av hos Lyd og Bilde for ikke så lenge siden.

Fordelen med den dyre er at den har flere HDMI innganger og støtter HD lyd ifra Blu-ray osv. Samt at den kan bygges ut til ekte surround med ekstra høyttalere hvis det ønskes. Den kan også tilkobles Sub hvis det blir for lite. Det er ofte en fordel å route alt via forsterkeren, og ikke TVen, da TVen ikke alltid sender fullt signal videre til en forsterker igjen.

Lenke til kommentar

Takker for gode svar?

Ja det er jeg helt enige i med rute alt igjennom soundbaren. Og spiller nok bedre diskant og mellomtone. Men den spiller ikke surround uten bakhøyttalerne. Vet at dedikerte høytalere er best, men når man ikke kan (verken har plass eller lov til å sette opp bakhøyttalere) så får man det nest beste.

Tror jeg går for den "billige" varianten.

Skal stå i en liten betong klosse stue I Spania. Og det blir ikke så mye TV / film titting her nede, vil bare ha noe bedre enn det Ikea lyd delen som vi har idag.

Endret av ray001
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...