magnus85 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Fikk kjøpt en magnet (eller egentlig en stål-plate) på en telebutikk som er lagd for å ha mellom batteriet og dekselet på mobiltelefonen! Da jeg brukte denne på min gamle T610 fungerte det fint, men er redd for at det ikke fungerer like bra på min nye N6600. Batteriet mitt går under 24t selv om mobilen står urørt. Kan dette skyldes den "stål-platen". Noen erfaringer med dette? Mvh Magnus Lenke til kommentar
scoom Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Har ikkje nokre erfaringar her nei, men vil anta at stålplate kan verke inn på effektiviteten til batteriet.. Vist dette ikkje er tilfelle er det i sofall noko rusk rivande gale med batteriet ditt.. Men reknar med at stål-plata har ein del å seie... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 gjør en enkel test da! ta vekk bakdekslet og bruk den uten! og se hvor lenge den "overlever!!!!" den kan nok kutte litt ned; men så mye (ca.72 timer er litt drøyt) Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Stålplaten skal ikke ha noen betydning. Klag der du kjøpte 6600'en og få deg et nytt batteri. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 det har jeg allerede gjort.. Nytt batteri er på vei, får håpe det bedre seg.. Mvh Magnus Lenke til kommentar
Errae Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 annbefaler å ikke bruke magnet på mobilen. viss den monteres i bil så har du ett prosjektil. magneten kan også virke inn på batteritid/dekning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå