Arnfinn....... Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Kristiansand dyrepark Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Ikke sikker på hva dette er jeg heller. Dyrepark er jo et greit alternativ hvis man ikke har mulighet til å dra på safari i Afrika eller Asia som jeg har gjort noen ganger. Jeg kan ta feil, men har inntrykk av at modellen kanskje er ørlite overskjerpet. Redigeringsprogrammene er bedre idag så nå hender det jeg forsøker forbedringer av gamle bilder. Her ville jeg forsøkt et klikk på uskarpt. Hvis det er for mye så gå direkte til Edit = redigering og velg uttoning så får du opp en glidebryter der du kan redusere siste operasjon, men alltid siste - og dette gjelder for mange filtre og verktøy. Roar Lenke til kommentar
Arnfinn....... Skrevet 11. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2017 (endret) Ikke sikker på hva dette er jeg heller. Dyrepark er jo et greit alternativ hvis man ikke har mulighet til å dra på safari i Afrika eller Asia som jeg har gjort noen ganger. Jeg kan ta feil, men har inntrykk av at modellen kanskje er ørlite overskjerpet. Redigeringsprogrammene er bedre idag så nå hender det jeg forsøker forbedringer av gamle bilder. Her ville jeg forsøkt et klikk på uskarpt. Hvis det er for mye så gå direkte til Edit = redigering og velg uttoning så får du opp en glidebryter der du kan redusere siste operasjon, men alltid siste - og dette gjelder for mange filtre og verktøy. Roar Dine inntrykk Kneppen, er nok ikke bare sannsynligvis feil, de ER feil. Og ikke er du min inspirasjon og mentor på bildebehandling, og ei en som kan lære meg å bruke Lr eller Ps. For skulle jeg ha gjort som deg, da hadde ikke Lemuren hatt noen naturlig farge. Takk. Arnfinn Endret 11. juli 2017 av Arnfinn....... Lenke til kommentar
Arnfinn....... Skrevet 11. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2017 Dyret er en lemur Takker :-) Visste absolutt ikke hva det var, man flotte dyr er det. Arnfinn :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg