Gå til innhold

Kristiansand dyrepark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke sikker på hva dette er jeg heller.

Dyrepark er jo et greit alternativ hvis man ikke har mulighet til å dra på safari i Afrika eller Asia som jeg har gjort noen ganger.

Jeg kan ta feil, men har inntrykk av at modellen kanskje er ørlite overskjerpet.

Redigeringsprogrammene er bedre idag så nå hender det jeg forsøker forbedringer av gamle bilder.

Her ville jeg forsøkt et klikk på uskarpt. Hvis det er for mye så gå direkte til Edit = redigering og velg uttoning så får du opp en glidebryter der du kan redusere siste operasjon, men alltid siste - og dette gjelder for mange filtre og verktøy.

Roar

Lenke til kommentar

Ikke sikker på hva dette er jeg heller.

Dyrepark er jo et greit alternativ hvis man ikke har mulighet til å dra på safari i Afrika eller Asia som jeg har gjort noen ganger.

Jeg kan ta feil, men har inntrykk av at modellen kanskje er ørlite overskjerpet.

Redigeringsprogrammene er bedre idag så nå hender det jeg forsøker forbedringer av gamle bilder.

Her ville jeg forsøkt et klikk på uskarpt. Hvis det er for mye så gå direkte til Edit = redigering og velg uttoning så får du opp en glidebryter der du kan redusere siste operasjon, men alltid siste - og dette gjelder for mange filtre og verktøy.

Roar

Dine inntrykk Kneppen, er nok ikke bare sannsynligvis feil, de ER feil. Og ikke er du min inspirasjon og mentor på bildebehandling, og ei en som kan lære meg å bruke Lr eller Ps. For skulle jeg ha gjort som deg, da hadde ikke Lemuren hatt noen naturlig farge. Takk.

Arnfinn

Endret av Arnfinn.......
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...