Dman100 Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Er det noen som kan tipse meg og mine problemer med Get. Alle tester jeg tar viser det vi opplever med stadige brudd og alt for lav fart. Jeg hadde akkurat en service mann fra get her. Som kan fortelle at min hastighet er 80mpbs. Min sin egen måler. Mine tester viser 0 til 19 i snitt med Tek sin speedtest. Jeg har prøvd andre som gir det samme resultatet. Vi sliter også med at bilde og lyd ikke er synkronisert. I tider.dette ble jeg fortalt at ikke kan stemme. Utan at det ble sjekket. Jeg sitter igjen litt sjokkert. Han brukte 5 minutter. Toppen var at alle andre nett tester en get sin egen er feil. Lenke til kommentar
Dreamfault Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Bruker du kabel eller trådløst? Måler du med kabel fra Get box 2? Forsøkt å få en ny Get-boks? Hvor i landet bor du? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 prøv med http://www.nettfart.no/ kva får du av dei? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Jeg hadde samme problemet, og da var det sentralen som var feilen. Ring Get og klag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå