Øystein.F. Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Elleve år seinare er Final Fantasy XII eit på alle måtar betre spel enn det var.<br>ANMELDELSE: Final Fantasy XII: The Zodiac Age Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Husker jeg tenkte Square måtte brukt svart magi for å få spillet til å se og kjøre så bra som det gjorde på PS2. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Dette er forhåndsbestilt og forhåpentligvis i postkassa i dag. Har ventet i årevis på en skikkelig HD-remaster fremfor å emulere selv. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Eneste spillet i hovedserien jeg ikke har spilt. Har det nok i posten i morgen, så gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Har lagt inn noen timer nå og må si at jeg er kjempefornøyd. Alt som var bra med originalspillet er videreført, mens alt som ikke var så bra er fikset. Muligheten til å skru opp hastigheten opp til 4 ganger normal hastighet er gull verdt når man trasker gjennom de enorme områdene i dette spillet, og license board-systemet er mye mer givende nå som man faktisk må forplikte seg til en klasse og hver klasse har et unikt license board. Man må med andre ord bestemme seg helt fra starten av hvilken retning man vil utvikle karakterene i. Enkelte karakterer egner seg bedre for visse klasser enn andre og hvis man vil ha maksimal ytelse kan det være verdt å gjøre litt research før man velger. Spillet er allikevel ikke vanskeligere enn at man fint kan velge klasser kun utfra hva man synes vil være kult. Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Har aldri spillt dette og ix, men at det bare kommer på ps4 er noe tull. Da blir det ikke noe xii på meg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå