Marzo Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Har lyst å kjøpe meg en Sony Ericsson P800 og lurte derfor på en del ting. (har ikke tenkt å spare til P900) Hva er egentlig hovedforskjellen mellom disse modellene? Er det noen store vesentlige forskjeller? Ellers lurte jeg på om jeg har forstått meg rett når jeg kan bruke mobilen igjennom bluetooth og opp i mot datamaskinen min. Da kan jeg overføre data til mobilen tråløst men en grei hastighet. Kan jeg da også benytte internett oppkoblingen til datamaskinen på mobilen, igjennom bluetooth? Ellers har jeg også kommet over en del kjekke programmer til telefonen og det virker som mobilen kan brukes til utrolig mye... Og en ting til, har hørt en del rykter om at tastaturet som er med på telefonen ikke anbefales å bruke siden dette kan ødelegge/briste displayet? Stemmer dette? Er det en oppfordring? Takker for all hjelp... Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Fant en test av p900 der de sammenlignet den opp mot p800, den kan du leseher Kan ikke svare på de andre spørsmålene dine dessverre Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 For å si det sånn så er tastaturet på P800 helt råttent. Værste som finst. Tok det av første dagen jeg fikk mobilen, og har aldri tatt det på igjen. Skal ha P900 nå, og tipper da jeg kommer til å beholde tastaturet på. Når det gjelder overføringshastighet på bluetooth så er det drittregt til overføring. Går greit med bilder, ringetoner og andre små filer, men til mp3 anbefaler jeg sånn adapter sak som du setter minnekortet i, og kobler til usb porten. Men uansett..P800 slår alt untatt P900 og du kommer til å bli storfornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå