Leif Olsson Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Krykkje Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Et blinkskudd dette Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Ser du er skikkelig igang med dine fluktbilder nå. Jeg får bla litt i arkivet å se om jeg kan by deg litt konkurranse med fugler du aldri vil få se på Andøya. Startet såvidt igår. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Krykkje Nå begynner krykkje ungene at vokse og trenger mye mat då. Travelt før familien og masse krangel med naboen. Men skal uansett bo tett sammen ;-) Se bildet Takk takk Torhild Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Ser du er skikkelig igang med dine fluktbilder nå. Jeg får bla litt i arkivet å se om jeg kan by deg litt konkurranse med fugler du aldri vil få se på Andøya. Startet såvidt igår. Roar Hei man Er mye flukt nå, ja fugler i bevegelse med at hente mat til ungene Har sett to skikkelig sjeldne fugler på Andøya, Hærfugel og rosenstær Kan se dem andre på tv og dem du viser Takk før hyggelig kommentar Roar Mvh Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Sentrumsblink som det sies på skytterspråket ! Glimrende fluktbilde. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Sentrumsblink som det sies på skytterspråket ! Glimrende fluktbilde. Mvh Ragnar Har praktisert flukt bilde, då det er mange krykkjer i bevegelse nå Takk för din hyggelige kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 He, he, det var litt av en positur, ja! Bra fangst! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Positur passande raske Nikonen ? Takk Svein før at du stakk innom, kanske klipping samtidig hehe ? Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Helt nydelig Leif, helt nydelig! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2017 Helt nydelig Leif, helt nydelig! Takk takk Helene Har ferie fra denne uke og fire uker då og snart ferie til lady H Jobber med min nye kompis, Nikon D 7500, superkamera Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg