Aceman2 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Lar det seg gjøre å softmodde et Powercolor R9600 Pro Bravo kort til 9800 eller 9800 Pro? Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Går det ant og modde 9600 pro på noe vis for og få bedre ytelse??? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Kan jo overklokke det..... Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Går det ant og modde 9600 pro på noe vis for og få bedre ytelse??? jepp! klokke det men ellers kan du tweake det litt, men der er liten ytelseendreing. ska du har skikkelig ytelseendring uten å begynne å mekke på kortet, må du klokke det. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Du kan overklokke kortet, det skal etter hva jeg har hørt kunne klokkes MYE. Lenke til kommentar
-JallaMann- Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Utenom å overklokke og bytte kjøling så kan 9600 Pro moddes slik: - GPU voltmod - MEM voltmod - FDD power connector mod (funker ikke på alle 9600 rev's) Hvorvidt disse moddene gjør så mye nytte for seg er veldig forskjellig. Noen merker ikke/lite forskjell, andre merker stor forskjell på core, andre på mem, noen på begge osv. Samtlige av disse moddene krever forresten lodding og slikt på kortet såvidt jeg vet. Den rake motsetningen av softmodding med andre ord.. Endret 6. desember 2003 av -JallaMann- Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Du kan overklokke kortet, det skal etter hva jeg har hørt kunne klokkes MYE. Kommer ikke det hlet ann på hvilke produsent kortet kommer fra mht minnen.... Lenke til kommentar
Aceman2 Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Du kan overklokke kortet, det skal etter hva jeg har hørt kunne klokkes MYE. Kommer ikke det hlet ann på hvilke produsent kortet kommer fra mht minnen.... kortet har samsung minne Lenke til kommentar
Aceman2 Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Utenom å overklokke og bytte kjøling så kan 9600 Pro moddes slik: - GPU voltmod - MEM voltmod - FDD power connector mod (funker ikke på alle 9600 rev's) Hvorvidt disse moddene gjør så mye nytte for seg er veldig forskjellig. Noen merker ikke/lite forskjell, andre merker stor forskjell på core, andre på mem, noen på begge osv. Samtlige av disse moddene krever forresten lodding og slikt på kortet såvidt jeg vet. Den rake motsetningen av softmodding med andre ord.. du har ikke noen guide for hvordan man gjør det? blir litt nysjerrig... Lenke til kommentar
-JallaMann- Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Sjekk forumet på Rage3d for en del tilbakemeldinger ang. modding. For guide til modding sjekk Unoid's ATI 9600 Pro Modding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå