Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Nordlandsnetter Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Nydeligt og smuk stemning her...fint billede du har fanget..dejlig natur...Hilsen Suss Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 God ferie Helene! Det fortjener du virkelig. Flott landskapsbilde fra det vakre nord. Jeg synes jeg hører Kirsti Sparboe:-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Et flott landskapsbilde fra nord Der tenker jeg være denne sommeren og nyde lyset og landskapet Øya har mye at utforske Ferie fra idag fire uker....5 dager og..... Mvh Leif Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Nydelig fotografert kystlandskap , flotte detaljer og en fin og naturlig fargepalett . Flott forgrunn med svaberg og holmer samt en flott skyet himmel i bakgrunnen. Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Fint utsnitt og komp med spesielt god dybde i himmelen. En V2 der du halverer himmelen vil gi et enda med sug i dybden. Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Vet ikke om det er nordlandsnetter du lengter etter når ferien tar til denne gang, men sannelig ser det innbydende ut ! Fin utsnitt og fine kveldsfarger. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Arnfinn....... Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Fantastisk bra!! Slike bilder liker jeg virkelig. Men hvor er bildet tatt?? Er det Lofoten i bakgrunnen eller, uansett nice. Hele seks smilefjes fra meg Arnfinn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Fantastisk bra!! Slike bilder liker jeg virkelig. Men hvor er bildet tatt?? Er det Lofoten i bakgrunnen eller, uansett nice. Hele seks smilefjes fra meg Arnfinn Tusen takk Arnfinn! Nå må jeg granske hjernen min for å huske hvor dette ble tatt... Er ganske sikker på det er på en campingplass i Kabelvåg. Så fjellrekka du ser i bakgrunnen må være fastlandet. Tusen takk for alle smilefjesene! :D :D :D Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Fine fargetoner! God ferie, når den tid kommer! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2017 Fine fargetoner! God ferie, når den tid kommer! Takk skal du ha, og like så! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg