Twinflower Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Kan dere utvide ignorer-funksjonen til å ignorere hele tråder startet av brukere man har ignorert? Den siste tiden har forumet blitt oversvømt av mildt sagt uinteressante politisk vinklede tråder som gjør meg helt matt. På forhånd takk. 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Hei, jeg kan presisere her at dersom du mener at noen bryter retningslinjene så anbefaler vi at du rapporterer. Tråder skal postes i riktig kategori, og dersom dette konsekvens gjøres feil kan det være snakk om brudd på retningslinjene våre. Vi er klar over at ignoreringsfunksjonen har sine mangler. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Hadde vært en fordel om man også kunne skjule individuelle emner slik at de ikke vises. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Det strider så vidt jeg vet ikke mot retningslinjene å poste flere tråder daglig med kortsiktig/trangsynt politisk propaganda. Men det kunne gjerne vært det. 5 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 (endret) Eg har sjølv tenkt at ein sånn funksjonalitet hadde vore grei å ha. Det er ikkje snakk om brot på retningslinjene eller noko sånt, men enkelte bidreg med større mengder trådar eg ikkje har noko interesse av. I mine innlegg kan ein tilpasse ein del, men ikkje blokkering av trådar av ein enkeltbrukar. I Nytt Innhold dukkar alt opp så lenge det går gjennom filtrene på toppen. Meiner å minnast at dette har vore tatt opp tidlegare òg. TSP har nok sett det før. Endret 10. juli 2017 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå