AllFather Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 H8 har jeg liggende i hanskerommet i bilen i tilfelle noe. Grei telefon, ok interface, greit rask og usb c kobling. Kan greit anbefales sånn sett, men er ikke vanntett. Er man mye på tur så kjøp en vanntett telefon. Kjøp en Samsung A3. Det er disse jeg nå kjøper inn til teknisk etat, de som driver vannverk og jobber rundt omkring i komlokkene. Er "vanntett", god GUI, greit batteri, pen og godt kamera. Ser komplett har den til 2700kr nå. Den støtter også WIFI tale, som er greit å ha. https://www.komplett.no/product/909665/mobil/mobiltelefon/mobiltelefon/samsung-galaxy-a3-2017-16gb-gull# Dette er 2017 modellen, den har dette. 2016 har ikke. Hvorfor linker du til Komplett når flere andre butikker er billigere? https://www.prisjakt.no/product.php?p=4068701 Power har den til 2489 kr, for eksempel. Fordi de var billigst når jeg la ved link Lenke til kommentar
After8 Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Jeg tenkte å opprette en lignende tråd, men fant denne. Jeg skal ha ny telefon, og valget står for øyeblikket mellom Honor 8 og Galaxy A5. Jeg ønsker et godt kamera, og en mobil som takler litt spill. God ytelse er viktig. Hvilken burde jeg gå for? Eller burde jeg heller gå for en av de andre mobilene nevnt i tråden her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Hva er et rimelig bud på en lite brukt Sony z2? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Veeeeeldig lite. Den ble introdusert for tre år siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Veeeeeldig lite. Den ble introdusert for tre år siden. Den ligger på 1500-2500 brukt og svært få går ned i pris.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Nå spurte trådstarter om forslag til billige telefoner. Så hold dere ontopic. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 2. august 2017 Forfatter Del Skrevet 2. august 2017 Fikk tips sent på søndags kvelden at honor 8 var på tilbud til 3000 kroner så jeg endte opp med å kjøpe en slik. For min del så kan tråden brukes som en samletråd for diskusjon av budsjett modeller, synes det har vært interessant lesning som har kommet så langt ☺️ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Jeg har en sånn liggende så ikke noe dumt valg Gratulerer , Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå