Gå til innhold

Beste mobil på budsjett


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Tror de du nevner er safetynet-låst. For min del er det nok at Pokemon Go er det. Et raskt søk hinter til at Netflix også kjører en SafetyNet-sjekk. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8OkEXm

Har sett litt på moto g4, e4. Begge har store batteriet og hardware som krever lite. Samsun j3 virker fin, den er på salg også. Kan noen anbefale en mobil til under to tusen, helst rundt tusenlappen, som har lang batteritid? 

Lenke til kommentar

 

A3 2017 - 2489,- hos POWER.

Når jeg ser hva den tilbyr av specs i forhold til moto g5 blir jeg bare deprimert.

Betaler mye for et merke ser det ut til.

Av det jeg har erfart, er det mange som har hatt trøbbel med Moto G5. Tar avstand til slike merker på tross av spec.
Lenke til kommentar

Det er jeg uenig i, samsung har erfaringsmessig de dårligste antennene blant de store merkene f.eks. Alle merker har problemer, slik er det bare.

 

Selv har jeg best erfaringer med motorola, rent OS og lite problemer med de 3 telefonene jeg har hatt. Men sier ikke dermed at motorola er best bare fordi de telefonene jeg har hatt har vært gode ;)

Lenke til kommentar

H8 har jeg liggende i hanskerommet i bilen i tilfelle noe. Grei telefon, ok interface, greit rask og usb c kobling.

Kan greit anbefales sånn sett, men er ikke vanntett.

Er man mye på tur så kjøp en vanntett telefon.

 

Kjøp en Samsung A3.

Det er disse jeg nå kjøper inn til teknisk etat, de som driver vannverk og jobber rundt omkring i komlokkene.

Er "vanntett", god GUI, greit batteri, pen og godt kamera.

Ser komplett har den til 2700kr nå.

Den støtter også WIFI tale, som er greit å ha.

https://www.komplett.no/product/909665/mobil/mobiltelefon/mobiltelefon/samsung-galaxy-a3-2017-16gb-gull#

 

Dette er 2017 modellen, den har dette.

2016 har ikke.

Hvorfor linker du til Komplett når flere andre butikker er billigere?

 

https://www.prisjakt.no/product.php?p=4068701

 

Power har den til 2489 kr, for eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...