AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Heisann Sikkert ikke den første tråden angående dette temaet, men tenkte bare å høre litt. Hvor mye har størrelsen på penis å si? Når jeg har sex, er jeg bekymret for at den ikke er stor nok. Føler at det ødelegger mye av opplevelsen, når jeg hele tiden lurer på om den er stor nok. Lurer på hvordan den er i forhold til andre sin snabel. Jeg var i et forhold for en stund siden, tror ikke jeg hadde sex en gang uten at jeg hadde det i bakhodet, om den var bra nok i forhold til det eksen har hatt før. Går rundt med en frykt for at folk blir skuffet og at den ikke gir samme følelsen som andre. Til opplysning, så er den ca like lang som en iphone 6. Føler ikke at den er så veldig tykk heller, kanskje 10-12 cm i omkrets. Er ikke så mye å få gjort annet enn å bruke det man har, men det er veldig slitsomt å gå rundt å være usikker på om man er ''normal'', om man strekker til. Så hva tenker dere angående temaet? Sammenligner dere sexpartnere? Merker man stor forskjell? 21 år btw. Anonymous poster hash: 2ecef...ffa Anonymous poster hash: 2ecef...ffa Anonymous poster hash: 2ecef...ffa Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Hvor lang er en iPhone 6? Så lenge snabelen ikke er for stor eller for liten så har det lite å si. Gjennomsnittlig dybde på damene er rundt 10-12 cm hvis jeg ikke husker helt feil. Det er forskjellige preferanser når det kommer til størrelse. Hvordan sexen er påvirkes av mange andre ting enn penisstørrelse. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Det har alt å si. Du kan bare gi opp nå med en gang. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2017 Med mindre den et mindre enn 5 cm erigert, så er det innafor. du merker det- dama stønner, you did it! Anonymous poster hash: 05e4d...804 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Ja og nei. For selve penetreringen har størrelse selvsagt noe å si. Men her er tykkelse viktigere enn lengde. Skjønner ikke dette fokuset på lengde egentlig. Hva en gitt kvinne foretrekker varierer jo selvsagt, og å ha en for stor en er ikke positivt det heller. For sex som helhet har størrelse derimot mindre å si. Penetrering er jo bare en bitte liten del av et variert og godt sexliv, og størrelsen på pikken din påvirker jo ikke din evne til å bruke fingre, munn og leketøy. I tillegg er jo dama sammen med deg av andre grunner enn bare sexen, så med mindre du treffer på en size queen trenger du ikke bekymre deg egentlig. Anonymous poster hash: 00fb5...3e0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Hvor lang er en iPhone 6? Så lenge snabelen ikke er for stor eller for liten så har det lite å si. Gjennomsnittlig dybde på damene er rundt 10-12 cm hvis jeg ikke husker helt feil. Det er forskjellige preferanser når det kommer til størrelse. Hvordan sexen er påvirkes av mange andre ting enn penisstørrelse. En vagina kan utvides til det dobbelte når kvinnen er opphisset. Men som nevnt, tykkelse er viktigere enn lengde. Er noe med det å føle seg fylt opp Anonymous poster hash: cd070...f74 Anonymous poster hash: cd070...f74 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Vi er hver og en ansvarlig for vår egen orgasme, så kjør på med det du har. Anonymous poster hash: e79ba...046 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Tykkelse har noe å si. Lengde har ingenting å si så lenge den er minst 10 cm. Anonymous poster hash: 0771f...a3f Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Min er også Iphone 6 størrelse +, jeg får stadigvekk beskjed at jeg er det beste ligget noen av x'ne mine noen gang har hatt. Jeg bruker gjerne god tid på foreplay og gir gjerne klitoris orgasme på kommando. Ler med kjæresten om det skulle oppstå implikasjoner, har en sånn gi og ta holdninger når det kommer til hvem som skal gjøre ting i senga og prøver å skape minst mulig prestasjonspress. Noe som gjør at jenter syns at jeg er svært omgjengelig å ha med i senga å gjøre. Så idk glhf! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2017 Iphone 6 er 14cm lang ca. Så 14 lang, 12 i omkrets er faktisk ca gjennomsnittet. Hvis noen mener dette er for lite kan de ta seg en bolle. Ca halvparten av alle menn har da mindre. Selv om det kan virke sånn så har ikke alle menn en 30cm lang cola-boks nedentil. Det vedvarende spørsmålet har nå fått et vitenskapelig svar: 13,12 centimeter lang i erigert tilstand, og 11,6 centimeters omkrets, ifølge en studie av mer enn 15.000 peniser verden rundt, melder AFP. I slapp tilstand fant forskerne ut at den gjennomsnittlige penis er 9,16 cm lang med en omkrets på 9,31 cm. * Snittet i Norge mener jeg å huske er noe mer enn verdensgjennomsnittet, men allikevel... Anonymous poster hash: 012c4...5a8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2017 Iphone 6 er 14cm lang ca. Så 14 lang, 12 i omkrets er faktisk ca gjennomsnittet. Hvis noen mener dette er for lite kan de ta seg en bolle. Ca halvparten av alle menn har da mindre. Selv om det kan virke sånn så har ikke alle menn en 30cm lang cola-boks nedentil. Det vedvarende spørsmålet har nå fått et vitenskapelig svar: 13,12 centimeter lang i erigert tilstand, og 11,6 centimeters omkrets, ifølge en studie av mer enn 15.000 peniser verden rundt, melder AFP. I slapp tilstand fant forskerne ut at den gjennomsnittlige penis er 9,16 cm lang med en omkrets på 9,31 cm. * Snittet i Norge mener jeg å huske er noe mer enn verdensgjennomsnittet, men allikevel... Anonymous poster hash: 012c4...5a8 Hvis man har målt 15 000 peniser i verden og tror man har funnet snittet blant 3,5 milliarder hankjønn...... Anonymous poster hash: 05e4d...804 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Statistikk er en fin ting. Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Veale et al. 2015 er den mest anerkjente studien innenfor dette, og der kommer de frem til at gjennomsnittslengden er 13.23cm, og gjennomsnittsomkretsen er på 11.66cm. En fin side å se hvordan du er mot resten av verden er calcsd. Med dine mål på 14x12 så er du godt over gjennomsnittet (top 33%) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Selvsagt har størrelse noe å si. Spesielt psykisk. De som sier noe annet juger eller har ikke erfaring med større kjøttstykker. Vel, det er min påstand hvertfall. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Det kommer an på hva dama krever. Hvis dama mener den er for kort, har det noe å si med lengden på snabelen. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Hvis dama liker deg godt nok til at hun har latt deg putte tissefanten din inni henne så kan du med stor sannsynlighet slappe av. Hun har funnet andre attributter ved din personlighet eller fysikk som hun uansett liker. Gutter liker store tisser og jenter liker store pupper. Den faktiske målgruppen bryr seg ikke så mye som mange skal ha det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå