Rayen99 Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Hei!Vi har en bil i Spania som er forsikret på personer fra 23 og oppover, og vi bruker forsikringsselskapet Linea Direkta. Hva skjer hvis jeg som er 20, kjører denne bilen, også krasjer jeg med skyld? Har lest at noen selskaper i Norge gjør det sånn at hvis dette skjer, kan egenandel øke med opptil 10.000kr. Tror dere dette også kan gjelde i Spania, eller gjelder dette kun i Norge? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Har du lest vilkårene i forsikringen? Anonymous poster hash: 048e3...174 Lenke til kommentar
Rayen99 Skrevet 9. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2017 Har du lest vilkårene i forsikringen? Anonymous poster hash: 048e3...174 [/acr Kan være jeg som er dårlig til å lete, men har ikke funnet noe enda.. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 I verste fall blir forsikringen ugyldig, i beste fall får du forhøyet egenandel, samt må etterbetale mellomlegget opp til det en forsikring som dekket personer under 23 ville kostet. Det bør absolutt stå i vilkårene. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Har du lest vilkårene i forsikringen? Anonymous poster hash: 048e3...174 [/acr Kan være jeg som er dårlig til å lete, men har ikke funnet noe enda.. Da spør du forsikringsselskapet. Anonymous poster hash: 048e3...174 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Spør for guds skyld forsikringsselskapet, eller finn ut av dette på en annen måte enn å spørre tilfeldige fremmede. Det er mulig dette gjør forsikringen ugyldig. I så fall bør du ikke kjøre bil. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Nesten sikkert at du da ikke har noen som helst dekning, men ring forsikringselskapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå