Gå til innhold

En skikkelig løsning på flyktningkrisen

Anbefalte innlegg

Utdannelse og kondomer er viktigere.

Menn lar ikke kvinner bestemme over egen kropp og voldtar dem i hytt og pine, systematisk. Kondomer hjelper lite under slike omstendigheter. Og finner de ut at kvinner tar f.eks hormonelle preparater, så dreper de dem.

Utdannelse funker nok heller ikke spesielt bra med tanke på den lave mottageligheten og den lave IQ'en.

Det vi burde gjøre er å isolere oss ifra dem.

Foreldra dine er nok stolt - samtidig som de er ett levende bevis på at det blir barn med selv lav IQ.

Instinkt holder lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet om en løsning som inkluderer plattformer som kan fungere. Du bygger masse plattformer og booster global oppvarming slik at vi tiner opp Sibir. Så bygger du opp småbyer der og flytter bare alle bort dit. Om de ikke oppfører seg så kjører Putin de ned med stridsvognene sine eller bruker dem som skyteøvelse. Hvis de ikke gidder å jobbe og slikt får de ingen varme klær og dør om vinteren.

Tror heller det er en bedre løsning at stormaktene går sammen og utrydder menneskene som er ansvarlige for borgerkrig osv i de forskjellige landene hvor folk flykter ifra.

Ehm, det er 100% av grunnen til at vi får flyktninger. Vi bomber "slemminger" Hvordan tror du borgerkrigen i Irak skjedde? Hvem var det som gjorde Afghanistan og Syria til mareritt? Saudi-Arabia driver egenhendig og bomber hele Yemen, og 0 personer på den vestlige halvkule bryr seg. Hvorfor? Fordi de er USAs venn og har masse olje. Hva gjør vi? Selger Saudi latterlige mengder våpen, mens Saudi støtter krig og terror verden over som ingen andre, og det er ikke en hemmelighet engang. 

Eneste person som kan få kontroll i Syria er Assad, og det er bare Russland som hjelper han. Hadde vi hatt en solid offensiv der vi ga Assad luftstøtte, våpen og penger sammen med Iran så hadde knust IS i løpet av en måned. Og hadde du sagt til Erdogan at han kunne få drepe noen kurdere i nord hadde han nok stilt opp for det. Er Assad et ideelt styre for Syria? Nei. Men bedre enn IS, og det hadde stoppet flyktningsstrømmen. Men tror du land som USA bryr seg? De har bare et ønske: Destabilisere og ødelegge Syria fordi de er alliert til Russland og venn med Iran. Flyktninger er vanlige folk, stort sett i Europa, sitt problem. Så lenge USA har oljen og kontrollen i Midtøsten er de happy. 

Og så må jeg bare påpeke at om du holder på som Listhaug eller det de gjør i Øst-Europa så vil det ikke komme mange folk.

Noen ganger er det og slikt at viljen til å være grei gjør ting verre. Vi patruljerer jo middelhavet for å hjelpe flyktninger i land i Italia når de drukner. Som betyr at maaange flere gjør det, siden de tror det er tryggere...  Hvis du ser på Australia derimot:

http://www.bbc.com/news/world-asia-28189608

Det vi gjør nå er bare å hjelpe kriminelle å få folk over, og oppfordrer mange flere til å dra ut, og utvilsomt er det mange flere som dør.

Og igjen, mange av disse kommer fra Libya, som ble bombet av hele NATO, inkludert oss. Hva er Libya i dag? Anarkistisk kaos der våpen er loven, som og flyter over til Tunisia. Både Marokko, Tunisia og Egypt er derimot helt ok, mens det landet som ble bombet av NATO er totalt kaos. "Tilfeldig". Så kanskje hvis NATO holdt seg til å kun være forsvarsallianse så hadde vi hatt færre flyktninger...

Ellers ville jo Middelhavet vært bra sted å bygge en slik utopisk plattform. Ikke så mye vær, og du kan taue alle båter fra Afrika dit. Men vet du hva jeg tenkte på nå jeg første leste dette greiene? Australia. Det er jo essensielt det det er. Sende alle som er problem til en øy langt vekke slik at du slipper å tenke på dem mer. Og det er det alle som blir sendt dit vil tenke og. Så om de ser på det som et bra sted tviler jeg på.... Det blir nok mer fengselsfølelse enn utopia følelse kan jeg tenke meg. Og hvis du lager for mye trøbbel vet du aldri når en ubåt kjører forbi... Og ikke tro at det er noe våre ledere ikke er i stand til å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...