lysbringer Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Hei. Jeg skal forhåpentligvis studere medisin til høsten. Sommerferien går sakte, og jeg merker at jeg må holde meg opptatt. Jeg vil bruke anledningen til å forberede meg til studiet. Til det har jeg et par spørsmål: -Er studiet på norsk men bøkene på engelsk? -Hvilke bøker bruker dere første semester? -Er det noen apper som kan hjelpe meg til å lære? -Hvordan skal jeg best mulig forberede meg? -Hvilke fag har dere første semester? -Hvilken del av anatomien begynner dere med? Takk til alle svar ? (Har også postet dette i medisinstudent forumet, så hvis det er flere i samme situasjon som meg, sjekk det ut!) Lenke til kommentar
technicality Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Hei. Jeg skal forhåpentligvis studere medisin til høsten. Sommerferien går sakte, og jeg merker at jeg må holde meg opptatt. Jeg vil bruke anledningen til å forberede meg til studiet. Til det har jeg et par spørsmål: -Er studiet på norsk men bøkene på engelsk? -Hvilke bøker bruker dere første semester? -Er det noen apper som kan hjelpe meg til å lære? -Hvordan skal jeg best mulig forberede meg? -Hvilke fag har dere første semester? -Hvilken del av anatomien begynner dere med? Takk til alle svar (Har også postet dette i medisinstudent forumet, så hvis det er flere i samme situasjon som meg, sjekk det ut!) På norsk,blandet litteratur,mest opp til deg hvor du finner nytten Avhenger av studiested utallige,vi er alle forskjellige så det må du prøve ut og finne ut av selv Ved å koble totalt ut og gjøre absolutt alt annet enn det du nå planlegger å begi deg inn på, medisin er et livslangt løp,trenger ikke å ha så hastverk Avhenger av studiested aaaaaaavhenger av studiested. takk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå