Froztys Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Hei! Skal bygge PC og i den forbindelse lurer jeg litt på kjølepastaen som er på kjøleren til ryzen 1600. Er denne god nok eller burde jeg bytte den ut med noctuas kjølepasta? Lenke til kommentar
7LSNYR1X Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 nh-1 er nok noen grader bedre uansett hvor flinke AMD er til å lage stock kjølere. Lenke til kommentar
Froztys Skrevet 9. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2017 Ok takk for svar! Foresten, vet du eller noen andre om jeg kan F.eks kjøpe en nzxt kraken i Frankrike og bruke det i min PC i Norge ? Er det Forskjell på spenninger eller noe slikt? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Nope pcen bruker samme spenning på hovedkort, er kun PSU muligens men fleste psuer funger i usa\norge. Lenke til kommentar
Froztys Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Hei! Så det vil si jeg kan kjøpe vannkjøling uten å være bekymret for overspenninger osv da?:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå