wacz Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Noen som har peiling på hvor jeg kan se den første sesongen av Lilyhammer nå? Hos NRK gikk rettighetene ut i 2015, og Netflix har vel aldri hatt den sesongen, bare andre og tredje sesong? Har prøvd å lete rundt, men alltid litt vanskelig når man ofte må ha konto og være innlogget for å kunne søke i bibliotekene til ulike strømmetilbydere. Søkte på https://www.justwatch.com/no, men fant ikke noe der. Noen som vet om den første sesongen er tilgjengelig på en amerikansk versjon av en strømmetjeneste (Netflix f. eks.)? Lenke til kommentar
0laf Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 (endret) Sesong 1 kan kjøpes på DVD, for eksempel fra Amazon, CDON eller lignende. Det er vel Rubicon som har rettighetene, det er derfor de har utløpt for NRK, samt at Netflix ikke har første sesong. Jeg kan ikke tenke meg Rubicon har solgt programmet til andre internasjonale streamingtjenester heller? Det finnes vel også steder på nettet hvor slikt kan lastes ned relativt enkelt og gratis, men det er neppe lovlig. Endret 9. juli 2017 av adeneo Lenke til kommentar
wacz Skrevet 9. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2017 Var redd for at den kun er på DVD ja. Får se hva jeg finner på. Lenke til kommentar
wacz Skrevet 9. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2017 Nvm, kom på de sikkert har den på biblioteket, og det stemmer; alle tre sesongene er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå