Gå til innhold

Radeon 9600 PRO til 1185,-

Windoge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det nøyaktig som er galt med det. Så vidt jeg ser er det i hvertfall et 9600pro (og dermed RV36-chip'en, 128bit minnebuss, raskt DDR-minne, og mulighet for dualview). Er det noen som kan avkrefte at det er det det er?

det kortet han har nå er et 9600pro-kort, med tregere minne.

en kompis av meg har et samma kortet, med minne som kjører på 250mhz, det er stooor forskjell i spill,benchmark, alt.

jeg har 9600pro-fireblade og får 3700 i 3dmark03 og 13000 i 3dmark01,

kompisen min får 3000-3200 i 3dmark03 og rundt 11000 i 3dmark01.

Samma chippen, samma kortet, men minnet kjører 50mhz(100mhz) tregere, det er stoooor forskjell :yes:

Lenke til kommentar
tror det er et nedklokket kort, nett som du har fra før.

Kjøp deg et litt mere kjent merke, som Sapphire Hercules osv...

Så vidt jeg kan se brukte du ordet tror. Kan du ikke finne en bekreftelse før du uttaler deg så skråsikkert?

Hadde jo vært fint om det faktisk var et fullverdig 9600 pro kort, slik man får inntrykk av.

Lenke til kommentar
Treigt minne har ALT å si.

Det har jeg lært fra kortet jeg har nå.

Jeg er selvfølgelig klar over det, men VET du at det er klokket ned eller er det også bare noe du tror?

Uansett, hvis det viser seg å ikke være fullverdig klokket så kan du alltids gå for dette Radeon 9600 Pro til bare 1195 kr. Det er i hvertfall fullverdig klokket. (se linken til produsenten)

Lenke til kommentar
Treigt minne har ALT å si.

Det har jeg lært fra kortet jeg har nå.

Jeg er selvfølgelig klar over det, men VET du at det er klokket ned eller er det også bare noe du tror?

Uansett, hvis det viser seg å ikke være fullverdig klokket så kan du alltids gå for dette Radeon 9600 Pro til bare 1195 kr. Det er i hvertfall fullverdig klokket. (se linken til produsenten)

Så det er like kraftig som Sapphire og Powercolor sine?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...